SEMAKIN HARI SEMAKIN SAYANG

Thursday, July 21, 2011

a.k.u dahhhhh

Assalamualaikum

tadi a.k.u singgah SINI
dah mmg a.k.u pun guna produk INI
tak salah lah kalau a.k.u jenguk-jenguk SITU kan

pastu teros register jadi MEMBER kat SINI

bukak email..
tgk dah sah...jadi ahli


Hai Ila s2m3r,

Terima kasih kerana menyertai Kelab Malaysia!

Sebagai ahli kelab Kotex, kamu akan menikmati capaian eksklusif ke pelbagai ciri-ciri khas, keistimewaan dan promosi menarik khusus buat ahli kelab.

Alamat e-mel kamu: )99*&7**8
Kata laluan kamu: *&(^$#&^&**
Untuk itu, selalulah berkunjung ke http://www.kotex.com.my untuk membaca pelbagai artikel informatif serta menikmati tawaran eksklusif sebagai seorang ahli.
Salam mesra,

Kotex Malaysia

kadang-kadang KOTEX ni buat promosi..



KUPON ke...
SAMPLE produk terbaru percuma ke...
apa-apalah....





dan paling a.k.u suka
download buku TENTANG GADIS...
auuuu gadis ok...
walaupun dah jadi ibu-ibu
tak salah dapat pengetahuan pasal WANITA
senanglah nanti...
nak ajar anak-anak perempuan kita nanti kan..


bukan itu saja....
kalau korang ke SINI iaitu iKnowMovement
lagi best...
APA ITU iKnowMovement?
iKnowMovement  telah ditubuhkan oleh KOTEX® untuk memberikan sokongan terhadap semua gadis untuk mengetahui perkara sebenarnya mengenai tubuh mereka dengan membongkarkan mitos yang kerap didengari

a.k.u pun terkejut bila baca fakta-fakta mengenai wanita
yang a.k.u sendiri tak tahu...

ada banyakKkkkKk lagi segment-segment dalam WEBSITE ni...

antaranya....MITOS RUPANYAFAKTA SEBENAR, PRODUKPROMO & AKTIVITI, dan DI SEKOLAH

so apa lagi...
sila terjah SINI ye..

dan SERTAILAH KELAB KOTEX


pstt..
a.k.u suka design terbaru KOTEX...
WOW
tantikk kan?
unik dan menarik....
jgn lupa minta SAMPLE juga tau!!



6 comments:

  1. ok zaasssss ako pun mendaftar sama.. :p

    ReplyDelete
  2. wah bagus nih, nak daftar gak la..tq kak bagitau ni:)

    ReplyDelete
  3. Qema..most welcome...daftar jgn tak daftar ye

    ReplyDelete
  4. dh lama join kotex ni kak... :)

    ReplyDelete

eh nak komen..alahai...tak sangka ada org nak komen...terima kasih lah ye...terharu achik haaa...ada gak org nak komen...nak nangis ok...ha komen-komen...nanti achik baca dan balas ye...bak kata pantun dua kerat tu...

pecah kaca pecah gelas...sudah baca harap balas...

PEN MERAH PEN BIRU...YOU MARAH I LOVE YOU

Assalamualaikum!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...