Assalamualaikum
ada sesiapa dapat offer cam ni gak??
terkejot ok..buka email dapat special blogger invite..
kalau betol..memang nakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk sangat pegi ok
kalau ada siapa-siapa dapat offer ni...kabo-kabo lah ye..
takot spam je..
budimu tak mampuku balas berbanding pemberian aku...
kesabaranmu tak mampu kutandingi dengan kemarahanku...
air matamu adalah pantang larang hidupku...
walaupun sukar untukmu menjadikan kesedihan itu milik aku...
kehilanganmu mampu mengubah segala kegembiraan aku...
namun aku masih di sini mengharungi likuan kehidupan ini kerana
adanya kau untukku
Showing posts with label I'm Lucky. Show all posts
Showing posts with label I'm Lucky. Show all posts
Wednesday, April 24, 2013
A Special Blogger Invite: Disney's Sofia the First Movie Screening! :-)
Tuesday, January 29, 2013
Kite mulakan dengan Bismillah...
Assalamualaikum
dah lamaaaa rasanya tak bersiaran
asik tak 'tergapai' dek masa..
tapi ... untuk memulakannnn
kite mulakan dengan sesuatu yang bertuah..
thanks to Mama Zety...
dah dapat tisu ni dua minggu lepas kot
tapi guna alamat mak pak kat Keramat
bila pegi Keramat..terlupa nak bawak balik
at last.....hari Ahad lepas...baru bawak balik...
Thanks again.. Zety...
dah lamaaaa rasanya tak bersiaran
asik tak 'tergapai' dek masa..
tapi ... untuk memulakannnn
kite mulakan dengan sesuatu yang bertuah..
thanks to Mama Zety...
dah dapat tisu ni dua minggu lepas kot
tapi guna alamat mak pak kat Keramat
bila pegi Keramat..terlupa nak bawak balik
at last.....hari Ahad lepas...baru bawak balik...
Thanks again.. Zety...
Wednesday, August 15, 2012
First Check from Nuffnang
Assalamualaikum
tunggu punya tunggu
akhirnya cheque pertama dari Nuffnang telah selamat di bank-in kan ..
suka suka
dapatlah duit raya sikit kannnn.......
perasaan gumbira cam dapat satu jota!!
tunggu punya tunggu
akhirnya cheque pertama dari Nuffnang telah selamat di bank-in kan ..
suka suka
dapatlah duit raya sikit kannnn.......
perasaan gumbira cam dapat satu jota!!
Labels:
Blogger,
Cash Out Nuffnang,
I'm Lucky,
Nuffnang,
Rezeki
Tuesday, August 7, 2012
Tak Sangka Saya Bertuah
Assalamualaikum
hari tu adalah nampak Elyies....
upkan kat FB.....siapa follow blog dia..dan LIKE...
bakal mendapat duit raya
a.k.u pun cubalah nasib....
tup tup hari nieH...
tgk ada org tagged a.k.u dalam posting Elyies...
antara yang bertuah rupanya...
shiok cam nak lompat-lompat bintang
** der..boleh ke kan ** ha ha ha
pastu teroslah bukak blog Elyies..
yeayyy
a.k.u dapat RM25 ok..
duit raya pertama a.k.u
yeayyyy
saper nak bg kannn
thanks Elyies....
a.k.u kenal Elyies ni kat PCM...
kawan-kawan seforum
dan dia juga aktif dalam penjualan Premium Beautiful
so saper-saper nak beli PB..boleh hubungi Elyies ye
pastinya service tip top!!
dan saya telahpun menerima hadiahnya....
thank you thank you.....
** tetiba teringat..ada join satu blog neiH...bertuah lah kekdahnya..tapi sampai la nieH tak terima apa-apa..hopefully org tu sedar lah ye...dah organize giveaway....sila - sila lah tepati..kot ye pun bz kannn...takkanlah sampai setahun masih diam seribu bahasa?? siapakah org itu? mmmm...... kalau sebut sure ramai kenai.... bukan nak mengharap pun 'hadiah' dari dia..but at least.... dia ingat lah kannnnnn... tak baik organize giveaway tapi di penghujungnya ... habok pun tarak.... **
hari tu adalah nampak Elyies....
upkan kat FB.....siapa follow blog dia..dan LIKE...
bakal mendapat duit raya
a.k.u pun cubalah nasib....
tup tup hari nieH...
tgk ada org tagged a.k.u dalam posting Elyies...
antara yang bertuah rupanya...
shiok cam nak lompat-lompat bintang
** der..boleh ke kan ** ha ha ha
pastu teroslah bukak blog Elyies..
yeayyy
a.k.u dapat RM25 ok..
duit raya pertama a.k.u
yeayyyy
saper nak bg kannn
thanks Elyies....
a.k.u kenal Elyies ni kat PCM...
kawan-kawan seforum
dan dia juga aktif dalam penjualan Premium Beautiful
so saper-saper nak beli PB..boleh hubungi Elyies ye
pastinya service tip top!!
dan saya telahpun menerima hadiahnya....
thank you thank you.....
** tetiba teringat..ada join satu blog neiH...bertuah lah kekdahnya..tapi sampai la nieH tak terima apa-apa..hopefully org tu sedar lah ye...dah organize giveaway....sila - sila lah tepati..kot ye pun bz kannn...takkanlah sampai setahun masih diam seribu bahasa?? siapakah org itu? mmmm...... kalau sebut sure ramai kenai.... bukan nak mengharap pun 'hadiah' dari dia..but at least.... dia ingat lah kannnnnn... tak baik organize giveaway tapi di penghujungnya ... habok pun tarak.... **
Wednesday, June 27, 2012
Dah Confirmed!
Assalamualaikum
tak sabo nieH
untuk yang berkenaan
nanti kite roger-roger 'pengangkutan' kite ke sana ye..
hehehheheh
moh kite ke Premier Screening Spiderman
thank you Nuffnang
tak sabo nieH
untuk yang berkenaan
nanti kite roger-roger 'pengangkutan' kite ke sana ye..
hehehheheh
moh kite ke Premier Screening Spiderman
thank you Nuffnang
Labels:
Blogger,
Cuba Nasib,
I'm Lucky,
Nuffnang
Nuffnang Premiere Screening of The Amazing Spiderman
Assalamualaikum
Ingat tak ari tu a.k.u ada join Contest Nuffnang - Spiderman tu??
saja-saja nak cuba nasib..
and guess what?
yeayyyyyyyyyyyyyyy
congratulations to me...
ingat suka-suka je..
tak de lah focus kat date of premier screening tu
tup tup...
received this email from Nuffnang
waaaaaaaaaaaaaaaaaa
tetiba nak sayang kat Nuffnang!!
ada sape-saper mau jadi partner saya pegi sana?
(incik somi..bolehkah saya pergi menonton wayang ini...pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeee)
kena confirm ni.....alahai..esok ngan hari ni je....
adoiiii
Ingat tak ari tu a.k.u ada join Contest Nuffnang - Spiderman tu??
saja-saja nak cuba nasib..
and guess what?
yeayyyyyyyyyyyyyyy
congratulations to me...
ingat suka-suka je..
tak de lah focus kat date of premier screening tu
tup tup...
received this email from Nuffnang
waaaaaaaaaaaaaaaaaa
tetiba nak sayang kat Nuffnang!!
ada sape-saper mau jadi partner saya pegi sana?
(incik somi..bolehkah saya pergi menonton wayang ini...pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeee)
kena confirm ni.....alahai..esok ngan hari ni je....
adoiiii
Labels:
Blogger,
Cuba Nasib,
I'm Lucky,
Nuffnang
Monday, August 8, 2011
Hanis Haizi Top Agent Premium Beautiful
Assalamualaikum
Kenal Hanis Haizi?
a.k.u mula-mula kenal dia sbb PB...
Premium Beautiful...
pastu a.k.u terus ikot kejayaan dia..
dari seorang pekerja biasa...
dan ibu kepada dua org cahayamata..Hariz dan Haikal
skrang antara Top Agent PB yang berpendapatan...WOW!!...
Hanis ni adik a.k.u lah..kalau ikot umur
tapi kejayaan dia mmg luar biasa...
a.k.u je yang tidak luar biasa..huhuhu...
Hanis ni selain Top Agent PB
dia suka kumpul kasut dan handbag...
tak percaya??
superb banyak...
tapi cerita sebenar bukan pasal Hanis Haizi dengan bag-bag dan kasut-kasutnya..
tapi pasal
yeayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
kekdahnya Hanis ada upkan pasal dia nak bg something to loyal readers...
first 10 commentors nanti dapat something from Hanis....
so a.k.u tanpa lengah-lengah teros jelah reply...
dengan harapan tinggi nak dapatlah..
walaupun cuma Fridge Magnet sekalipun...
tapi lepas a.k.u reply...
ada waiting for moderation....
so a.k.u tunggu
then satu hari a.k.u selak balik...
nak tgk a.k.u antara soploh yang pertama tak
tapi malangnya..
a.k.u tidak...sob sob..
walaupun tidak...
a.k.u tetap terjah blog Hanis...
sbb suka tgk dia berjaya..
dan dia org Melayu dan Islam yang berjaya dalam usia yang amat muda...
dan hari ini....
ye..a.k.u lah antara soploh yang pertama
THANK YOU Hanis...
bukan dapat souvenir saja tau...dapat berbuka puasa sekali....
*erk...en somi bagi kah?*
can't wait for it..!!
My Lucky Monday!!
![]() |
| Credit: Hanis Haizi Blog |
Kenal Hanis Haizi?
a.k.u mula-mula kenal dia sbb PB...
Premium Beautiful...
pastu a.k.u terus ikot kejayaan dia..
dari seorang pekerja biasa...
dan ibu kepada dua org cahayamata..Hariz dan Haikal
skrang antara Top Agent PB yang berpendapatan...WOW!!...
Hanis ni adik a.k.u lah..kalau ikot umur
tapi kejayaan dia mmg luar biasa...
a.k.u je yang tidak luar biasa..huhuhu...
Hanis ni selain Top Agent PB
dia suka kumpul kasut dan handbag...
tak percaya??
![]() |
| Credit: Hanis Haizi Blog |
superb banyak...
tapi cerita sebenar bukan pasal Hanis Haizi dengan bag-bag dan kasut-kasutnya..
tapi pasal
*
*
*
*
yeayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
kekdahnya Hanis ada upkan pasal dia nak bg something to loyal readers...
first 10 commentors nanti dapat something from Hanis....
so a.k.u tanpa lengah-lengah teros jelah reply...
dengan harapan tinggi nak dapatlah..
walaupun cuma Fridge Magnet sekalipun...
tapi lepas a.k.u reply...
ada waiting for moderation....
so a.k.u tunggu
then satu hari a.k.u selak balik...
nak tgk a.k.u antara soploh yang pertama tak
tapi malangnya..
a.k.u tidak...sob sob..
walaupun tidak...
a.k.u tetap terjah blog Hanis...
sbb suka tgk dia berjaya..
dan dia org Melayu dan Islam yang berjaya dalam usia yang amat muda...
dan hari ini....
ye..a.k.u lah antara soploh yang pertama
THANK YOU Hanis...
bukan dapat souvenir saja tau...dapat berbuka puasa sekali....
*erk...en somi bagi kah?*
"Dan sempena bulan puasa ni hanis nak invite pemenang souveniers Hong Kong ni untuk berbuka puasa bersama-sama dengan Hanis! :) Tempat dan lokasi akan diberitahu kemudian."
can't wait for it..!!
My Lucky Monday!!
Subscribe to:
Posts (Atom)

.jpg)












