SEMAKIN HARI SEMAKIN SAYANG

Showing posts with label I'm Lucky. Show all posts
Showing posts with label I'm Lucky. Show all posts

Wednesday, April 24, 2013

A Special Blogger Invite: Disney's Sofia the First Movie Screening! :-)

Assalamualaikum

ada sesiapa dapat offer cam ni gak??
terkejot ok..buka email dapat special blogger invite..
kalau betol..memang nakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk sangat pegi ok

kalau ada siapa-siapa dapat offer ni...kabo-kabo lah  ye..
takot spam je..






Tuesday, January 29, 2013

Kite mulakan dengan Bismillah...

Assalamualaikum

dah lamaaaa rasanya tak bersiaran
asik tak 'tergapai' dek masa..

tapi ... untuk memulakannnn
kite mulakan dengan sesuatu yang bertuah..



thanks to Mama Zety...
dah dapat tisu ni dua minggu lepas kot
tapi guna alamat mak pak kat Keramat
bila pegi Keramat..terlupa nak bawak balik
at last.....hari Ahad lepas...baru bawak balik...
Thanks again.. Zety...



Wednesday, August 15, 2012

First Check from Nuffnang

Assalamualaikum

tunggu punya tunggu
akhirnya cheque pertama dari Nuffnang telah selamat di bank-in kan ..

suka suka
dapatlah duit raya sikit kannnn.......


perasaan gumbira cam dapat satu jota!!



Tuesday, August 7, 2012

Tak Sangka Saya Bertuah

Assalamualaikum

hari tu adalah nampak Elyies....
upkan kat FB.....siapa follow blog dia..dan LIKE...
bakal mendapat duit raya
a.k.u pun cubalah nasib....

tup tup hari nieH...
tgk ada org tagged a.k.u dalam posting Elyies...
antara yang bertuah rupanya...
shiok cam nak lompat-lompat bintang
** der..boleh ke kan ** ha ha ha





pastu teroslah bukak blog Elyies..
yeayyy
a.k.u dapat RM25 ok..
duit raya pertama a.k.u
yeayyyy
saper nak bg kannn

thanks Elyies....





a.k.u kenal Elyies ni kat PCM...
kawan-kawan seforum
dan dia juga aktif dalam penjualan Premium Beautiful
so saper-saper nak beli PB..boleh hubungi Elyies ye
pastinya service tip top!!





dan saya telahpun menerima hadiahnya....
thank you thank you.....


** tetiba teringat..ada join satu blog neiH...bertuah lah kekdahnya..tapi sampai la nieH tak terima apa-apa..hopefully org tu sedar lah ye...dah organize giveaway....sila - sila lah tepati..kot ye pun bz kannn...takkanlah sampai setahun masih diam seribu bahasa?? siapakah org itu? mmmm...... kalau sebut sure ramai kenai.... bukan nak mengharap pun 'hadiah' dari dia..but at least.... dia ingat lah kannnnnn... tak baik organize giveaway tapi di penghujungnya ... habok pun tarak....  **


Wednesday, June 27, 2012

Dah Confirmed!

Assalamualaikum




tak sabo nieH
untuk yang berkenaan
nanti kite roger-roger 'pengangkutan' kite ke sana ye..

hehehheheh

moh kite ke Premier Screening Spiderman 
thank you Nuffnang

Nuffnang Premiere Screening of The Amazing Spiderman

Assalamualaikum

Ingat tak ari tu a.k.u ada join Contest Nuffnang - Spiderman tu??
saja-saja nak cuba nasib..

and guess what?

yeayyyyyyyyyyyyyyy
congratulations to me...
ingat suka-suka je..
tak de lah focus kat date of premier screening tu
tup tup...
received this email from Nuffnang

waaaaaaaaaaaaaaaaaa
tetiba nak sayang kat Nuffnang!!

ada sape-saper mau jadi partner saya pegi sana?

(incik somi..bolehkah saya pergi menonton wayang ini...pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeee)

kena confirm ni.....alahai..esok ngan hari ni je....
adoiiii




Monday, August 8, 2011

Hanis Haizi Top Agent Premium Beautiful

Assalamualaikum




Credit:  Hanis Haizi Blog



 Kenal Hanis Haizi?

a.k.u mula-mula kenal dia sbb PB...
Premium Beautiful...
pastu a.k.u terus ikot kejayaan dia..
dari seorang pekerja biasa...
dan ibu kepada dua org cahayamata..Hariz dan Haikal
skrang antara Top Agent PB yang berpendapatan...WOW!!...
Hanis ni adik a.k.u lah..kalau ikot umur
tapi kejayaan dia mmg luar biasa...
a.k.u je yang tidak luar biasa..huhuhu...
Hanis ni selain Top Agent PB
dia suka kumpul kasut dan handbag...
tak percaya??


Credit:  Hanis Haizi Blog


superb banyak...

tapi cerita sebenar bukan pasal Hanis Haizi dengan bag-bag dan kasut-kasutnya..
tapi pasal



*




*




*




*






yeayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
kekdahnya Hanis ada upkan pasal dia nak bg something to loyal readers...
first 10 commentors nanti dapat something from Hanis....
so a.k.u tanpa lengah-lengah teros jelah reply...
dengan harapan tinggi nak dapatlah..
walaupun cuma Fridge Magnet sekalipun...
tapi lepas a.k.u reply...
ada waiting for moderation....
so a.k.u tunggu
then satu hari a.k.u selak balik...
nak tgk a.k.u antara soploh yang pertama tak
tapi malangnya..
a.k.u tidak...sob sob..
walaupun tidak...
a.k.u tetap terjah blog Hanis...
sbb suka tgk dia berjaya..
dan dia org Melayu dan Islam yang berjaya dalam usia yang amat muda...



dan hari ini....
ye..a.k.u lah antara soploh yang pertama
THANK YOU Hanis...
bukan dapat souvenir saja tau...dapat berbuka puasa sekali....
*erk...en somi bagi kah?*
"Dan sempena bulan puasa ni hanis nak invite pemenang souveniers Hong Kong ni untuk berbuka puasa bersama-sama dengan Hanis! :) Tempat dan lokasi akan diberitahu kemudian."

can't wait for it..!!


My Lucky Monday!!




 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...