SEMAKIN HARI SEMAKIN SAYANG

Showing posts with label Cash Out Nuffnang. Show all posts
Showing posts with label Cash Out Nuffnang. Show all posts

Friday, November 13, 2015

Cash Out Nuffnang

Assalamualaikum



aihhh dah kenapa skarang malaih nak masok blog
dah sunyi sepi segan silu

tapi tak pe
kita mulakan dengan ini duluuuu...

walaupun nilainya tidak seberapa..tapi saya puehhhh....nak ikot cakap otai
cashkan walaupun sikit
sbb nanti kumpul banyak-banyak..cam kes ari tu...
pastu dia cantas sana -sini..huh


Thursday, September 3, 2015

Nuffnang Earnings

Assalamualaikum



Dah lama gila tak masuk Nuffnang
malas dan sudah berpaling arah kekdahnya..

so saja-saja bukak
sib baik password ingat kannn

ada lagi rupanya CPUV di blog ku itu
ingatkan dah tak de dahhhhhhh
tapi biasalah...kan dah pemalas update blog
amount yang dapat pun....sikit jeeeee...


CAMPAIGN
BLOG
START DATE
STATUS
CTR
CTR BONUS
AMOUNT
KFC - KA$H Card Launch
adanya.kau.untukku
14 Aug 2015
On Going
0.00%
0.00
KFC - KA$H Card Launch
adanya.kau.untukku
14 Aug 2015
On Going
0.00%
0.01
KFC - KA$H Card Launch
adanya.kau.untukku
14 Aug 2015
On Going
0.00%
0.03
Welcome to Shell Campaign
adanya.kau.untukku
18 Aug 2015
On Going
0.00%
0.02
Welcome to Shell Campaign
adanya.kau.untukku
18 Aug 2015
On Going
0.00%
0.05
Welcome to Shell Campaign
adanya.kau.untukku
18 Aug 2015
On Going
0.00%
0.07
DKSH - Hiruscar
adanya.kau.untukku
24 Aug 2015
On Going
0.00%
0.02
DKSH - Hiruscar
adanya.kau.untukku
24 Aug 2015
On Going
0.00%
0.02
DKSH - Hiruscar
adanya.kau.untukku
24 Aug 2015
On Going
0.00%
0.05
DOVE Hair Campaign [PC]
adanya.kau.untukku
01 Sep 2015
On Going
0.00%
0.01
DOVE Hair Campaign [PC]
adanya.kau.untukku
01 Sep 2015
On Going
0.00%
0.01



dannnnnnnnnnnnnnnnn
telah pun a.k.u cashkan tadi
jumlahnya cuma RM59....
kecewa kannn....

sekarang....000 di Nuffnang sana....

mesti kengkawan lain dah meriah giler dengan hasil nuffnang kan


CPUV (COST-PER-UNIQUE-VISIT) CAMPAIGNS

These are earnings from banner ad campaigns according to the number of unique visits the advertiser bought from your blog at the end of the campaign period.
CAMPAIGNBLOGSTART DATESTATUSCTRCTR BONUSAMOUNT
KFC - KA$H Card Launchadanya.kau.untukku14 Aug 2015On Going0.00%0.00
KFC - KA$H Card Launchadanya.kau.untukku14 Aug 2015On Going0.00%0.01
KFC - KA$H Card Launchadanya.kau.untukku14 Aug 2015On Going0.00%0.03
Welcome to Shell Campaignadanya.kau.untukku18 Aug 2015On Going0.00%0.02
Welcome to Shell Campaignadanya.kau.untukku18 Aug 2015On Going0.00%0.05

CPUV CAMPAIGNS

RM0.00


CPC (COST-PER-CLICK) CAMPAIGNS

These are earnings from banner ad campaigns according to the number of clicks the advertiser bought from your blog at the end of the campaign period.
CAMPAIGNBLOGTYPEDATEBANDCTRAMOUNT
No Earning

CPC CAMPAIGNS

RM0.00

TOTAL EARNINGS

RM0.00

Sunday, August 31, 2014

Cash Out Nuffnang Kali Kedua

Assalamualaikum



akhirnya..
jariku meng'click' juga button cash-out itu
wang terkumpul sedari 17 Jun 2012
letihhhh menunggu untuk meng'cash'kan jumlah itu..

mmmmm......tunggulah keputusannya selepas 30 hari kan..
penantian satu penyeksaan...




Thursday, September 19, 2013

Cast Out Nuffnang kali Kedua

Assalamualaikum

hek elehhhh
kepochi kann
orang lain dah berkali-kali dan kali cash out
ni baru kali kedua nak heboh satu dunia kannn

tapi ada a.k.u kesahhh..ha ha ha

ce tengok amount di bawah
dah molek sangat dah nieH
ranummMMmmmmMmm sangat dahh
tapi ..cam nak tunggu ranum seranum ranumnyaaaa...
menabung sikit-sikitkannn
first round ari tu..mak aiiii..sakitnya nak tunggu boleh cash out
amount kali ni memang lagi tinggi dari first cash out dulu...
dekat setahun gak lah menabung baru bleh dapat amount cam sekrang tau..
tak moh ke Nuffnang nak bagi saya Advert ke....kann...ha ha ha..

walau apapun..thank u Nuffnang.....



Wednesday, August 15, 2012

First Check from Nuffnang

Assalamualaikum

tunggu punya tunggu
akhirnya cheque pertama dari Nuffnang telah selamat di bank-in kan ..

suka suka
dapatlah duit raya sikit kannnn.......


perasaan gumbira cam dapat satu jota!!



Tuesday, August 7, 2012

First Payment Advice from Nuffnang

Assalamualaikum



Alhamdulillah....
akhirnya dapat sudah...
yeayyyyyy
tak dapat bonus raya..
dapat dari Nuffnang pun dah kira bagus..

posmen posmen...bila ye mahu hantar? huhuhu



Friday, April 27, 2012

Cashout Rejected

Assalamualaikum





marah ni marah
berjanggut tunggu
tup tup REJECT..

sabo ... sabo ...

ari tu tanya
dia kata IN PROSES..
tup tup..dapat REJECTION email....
grrrrrrrrrrrrrrr

adakah sebab a.k.u blog picisan diperlakukan begini......
gulp
sabo sabo

kena kumpul MOOD HOLIDAY nieh

baru ingat nak guna duit cashout gi holiday....
cissssssssssssssssssssssssssssssssss


Monday, March 5, 2012

Cashout Nuffnang untuk julung kalinya.....

Assalamualaikum

Your earnings request has been successfully submitted. Please allow 30 days from the end of the month for your payment to be processed and sent ( 60-days for non-Glitterati members ). You will receive an email when your cashout has been processed. If you do not get your cheque within one month after receiving that confirmation email, kindly notify us, as cheques are only valid up to six months.


korang mesti tau kan...
kalau dapat message cam nieH..
mesti lah dari Nuffnang kan...

berdebar-debar ok nak tekan button Cash Out tu
ye lah..first time kan
dup dap dup dap
a.k.u sebenarnya nak cashout lambat lagik
tapi bila dok browsing org dok cakap itu ini pasal Cashout Nuffnang nieH
teros tergerak hati nak tekan button cashout tuuu

penat ok nak buat tabungan...ha ha ha..
ingat tak a.k.u pernah posting pasal BE dan ME aritu?
dan a.k.u bgtau sejak dari situ...
barulah Nuffnang nak bg iklan kat blog a.k.u...




ce tengok..
first time dapat iklan
tahun 2008......tu pun dua sahaja ok
pastu......nak dapat lagik satu tahun 2010
giler lama kan
mana iklan tahun 2009?
nan adooOoOooOooo....
tu pun dapat 15 sen je ok....
huhuhu
oklah tu kan dari tak de.....
(ayat penyedap hati)




dan kini..setelah hampir 5 bulan berstatus Glitterati
a.k.u baru dapat BE dan telahpun bertukar ke ME
dan ME tu pun a.k.u dapat selepas a.k.u bertukar status Glitterati...




kini...
RM0.00 dalam akaun Nuffnang a.k.u...
berbekalkan satu BE di blog SANA...

Nuffnang sayang...
bila nak bg BE kat blog ni pula...

sana dah tak aktif dah....
pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeee

ha ha ha




Tuesday, November 15, 2011

Akhirnya...baru boleh cash out Nuffnang

Assalamualaikum





akhirnya
baru lah melepasi RM50.....
giler ok....

cam ne org leh dapat belas belas dan puluh puluh ribu?
huhuhu

tapi tenang...
tak moh cash out lagik
tunggu dia ratosan ribu boleh??
ha ha ha

tak tahu lah pulak bila tuuu

so set in mind
kite tgk baper tahon lagik boleh menjengah ke RM100 plak..


 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...