SEMAKIN HARI SEMAKIN SAYANG

Friday, July 22, 2011

Selamat Hari Raya!!

Assalamualaikum





mmmmm
moshkil kan....
lom Ramadhan...
dah ada konsep Raya kat shopping Mall
tu blom campur kuih-kuih raya yang bertimbun tersusun...
mmmmmmmmm

Ramadhan?



 

6 comments:

  1. lagi 9 hari je nak ramadhan..pasal tu mood raya dah mula..

    ReplyDelete
  2. kak, mmg dah nampak kemerihan raya sana sini..patut iklan2 bulan puasa dah ada kat tv kan..

    ReplyDelete
  3. Erna....mmglah..mood raya dah mari kan......

    tapi takot sangat pengisian Ramadhan tu tak de

    ReplyDelete
  4. Qema....itulah...iklan TV pun dah ada

    ReplyDelete
  5. semangat nk raya dh ni kak ila.. hehehe

    ReplyDelete
  6. Watyz.....itulah..merata-rata dahhh

    ReplyDelete

eh nak komen..alahai...tak sangka ada org nak komen...terima kasih lah ye...terharu achik haaa...ada gak org nak komen...nak nangis ok...ha komen-komen...nanti achik baca dan balas ye...bak kata pantun dua kerat tu...

pecah kaca pecah gelas...sudah baca harap balas...

PEN MERAH PEN BIRU...YOU MARAH I LOVE YOU

Assalamualaikum!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...