SEMAKIN HARI SEMAKIN SAYANG

Monday, August 1, 2011

Bantal Sejuk

Assalamualaikum




aktiviti menunggu En Cinta Hati
bergambar dengan bantal sejuk...
bantal nyer sejuk...
ha ha ha..dah nama pun bantal sejuk mestilah sejuk kan....
dan yang paling best...
asyik berebot ngan si Alieyah..
chait
tapi sesungguhnya..
kalau tido kat bantal nieH..
nyaman terasa.........


kalau nak beli bleh pegi SINI ye
Mya..kena bg diskaun kat aii nieH..huhuhu

MAYA..copy from your blog yer.....

Produk ini dihasilkan oleh bahan cecair ubat tradisi, tidak mengandungi sebarang bahan kimia yang menyakiti badan kita dan permukaan bantal adalah anti bakteria.

Fungsi utama bantal sejuk kesihatan ialah mengurangkan kepanasan badan yang disebabkan lebih makan barang gorengan atau pedas. Kesibukan harian menyebabkan keletihan badan, tekanan sosial atau pekerjaan yang menyebabkan sakit kepala, kekurangan tidur, sembelit, kesakitan otot-otot, pinggang, tangan, kaki dan bahagian leher.

Bantal ini juga boleh menolong mengubati tekanan darah tinggi dan mengurangkan sakit-sakit sengal. Bantal sejuk kesihatan ini tidak boleh dijemur dibawah matahari dan perlulah dijauhi daripada benda tajam.

Fungsi :

Sejak ianya dikeluarkan, banyak kegunaan telah dibuktikan dan keberkesanannya. Diantara fungsi-fungsi dan
kegunaanya adalah:

1. Mengatasi perjalanan darah disamping memperkuatkan daya tahan serangan penyakit.

2. Mengatasi keletihan dan ketenangan badan kita.

3. Mengatasi kesusahan tidur dan tekanan sosial yang menyebabkan kesakitan kepala.

4. Kesibukan harian menyebabkan kesakitan otot-otot di tengkok, pinggang, kaki dan tangan.

5. Menolong mengubati tekanan darah tinggi dan sakit sengal atau sendi-sendi..

Ciri-ciri:

Cecair merupakan air garam bukit dan herba, ianya dan mudah di bawa ke mana-mana.

Siapa yang sesuai memakainya?

Amat sesuai untuk semua peringkat umur .. kanak2, Remaja , Dewasa .

Cara-cara penggunaan:

Letakkan dikepala : Susah tidur, sakit kepala, keletihan, ketenangan dan tekanan darah tinggi.

1. Kesakitan otot-otot pinggang, tengkok, kaki tangan dan bahu, letakkanlah di bahagian-bahagian yang perlu.

2. Wanita yang hamil dan penyakit asma, gunakan dibahagian kaki sahaja.

3. Bantal ini perlulah dijauhi daripada dijemur dibawah matahari, benda-benda panas, benda tajam dan api.

4. Berfungsi seperti ” Cool Fever” mampu menyerap kepanasan badan , Sakit Kepala seperti Migrain.





 

6 comments:

  1. Erna..akak dah pastekan details bantal sejuk tuuu

    ReplyDelete
  2. bantal sejuk??sejuk ke rasenye??

    salam ramdhan n selamat berpuasa.....

    ReplyDelete
  3. SEJUK siha..huhuhu

    SELAMAT BERPUASA JUGA!!

    ReplyDelete
  4. tq tq tak perasan ada promo kat sini.. :)

    ReplyDelete

eh nak komen..alahai...tak sangka ada org nak komen...terima kasih lah ye...terharu achik haaa...ada gak org nak komen...nak nangis ok...ha komen-komen...nanti achik baca dan balas ye...bak kata pantun dua kerat tu...

pecah kaca pecah gelas...sudah baca harap balas...

PEN MERAH PEN BIRU...YOU MARAH I LOVE YOU

Assalamualaikum!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...