SEMAKIN HARI SEMAKIN SAYANG

Tuesday, December 20, 2011

Dua Sejarah dalam Industri Perbankan Negara Esok

Assalamualaikum


tak sabo nak tunggu esok
moga segalanya berjalan dengan lancar...
tak pelah
usaha tangga kejayaan
pastinya setiap jerih mereka yang bekerja di sebalik 'sejarah gemilang perbankan' ini
akan terjawab dengan pelancarannya esok
dan ianya bakal dilancarkan oleh orang pertama di Malaysia...

siapakah dia?
apakah dia?
nantikan esok ye...


* tersenyum dalam pasrah




 

6 comments:

  1. ila, tadi admin ako dah siap email pasal event esok...

    memula wat dek je, baca tajuk gitu2 je.. then msk blog ko ni, baru la teringin nk baca bebtul tajuk nyaa..

    oo ghope nyaaa pelancaran duit baru ek? hahaha

    ReplyDelete
  2. @AKO @ retna

    retna..tu salah satu darinya
    ada lagi satu :)

    ReplyDelete
  3. tu belum lagi kalau kau pegang dada aku ni ila...

    takutnya akuuu...
    harap-harap aku dapat melepaskan diri dari pancaran kamera.

    projek bos aku tuuu.

    ReplyDelete
  4. @-wos-

    waaaaaaaaaaaa
    glamer lah kak wos nanti
    gambar kuar paper..kuar tv..huhuhu

    ila??
    sob sob

    ReplyDelete

eh nak komen..alahai...tak sangka ada org nak komen...terima kasih lah ye...terharu achik haaa...ada gak org nak komen...nak nangis ok...ha komen-komen...nanti achik baca dan balas ye...bak kata pantun dua kerat tu...

pecah kaca pecah gelas...sudah baca harap balas...

PEN MERAH PEN BIRU...YOU MARAH I LOVE YOU

Assalamualaikum!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...