SEMAKIN HARI SEMAKIN SAYANG

Thursday, May 12, 2016

Hari Ibu

Assalamualaikum

yee..saya tak de sambut Hari Ibu punnn
sbb bagi saya..hari-hari adalah Hari Ibu...
lagipun birthday mak saya bulan May jugak
kira kita 'jamak'kan sekali lah kannn...

cuma..this year a little bit surprise...
Imam Muda saya buat a little cute card untuk saya...





by the way..
dah lama tak cerita pasal Ustaz Fahim ni kannn

lately....sejak bersekolah..he is getting better
boleh kenal huruf...

dan am a little bit shock hari tu..
bila Therapist dia kata...Fahim is now practising his reading skills...

mmmmm
"Reading?" saya sengih ok
"Are you serious?".. sengih lagi ok

"Ya...he is reading now...and we're planning to go to the higher level...constructing a short sentence"

giler ko ibu dia tak buntang-buntang mata mendengar....
kat rumah suruh tulis pun malas
baru tulis nama dah mengelat..
ni membaca

but whatever it is..
ibu suka dengar perkembangan Fahim
alhamdulillah...

dan baru-baru ni
siap dapat hadiah kat sekolah
sbb cikgu kata...dia jawab soalan..

What??
Jawab soalan???

lagi sekali ibu buntang-buntang mata..ha ha ha







No comments:

Post a Comment

eh nak komen..alahai...tak sangka ada org nak komen...terima kasih lah ye...terharu achik haaa...ada gak org nak komen...nak nangis ok...ha komen-komen...nanti achik baca dan balas ye...bak kata pantun dua kerat tu...

pecah kaca pecah gelas...sudah baca harap balas...

PEN MERAH PEN BIRU...YOU MARAH I LOVE YOU

Assalamualaikum!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...