SEMAKIN HARI SEMAKIN SAYANG

Saturday, March 31, 2012

Popia Basah yang best!!

Assalamualaikum

Kalau korang tahu Balai Polis Gombak berhadapan dengan Masjid Besar kat Gombak tu
pasti korang tahu pasar malam kat situ
a.k.u jarang ke situ
tapi setelah makan Popia Basah dia
hatiku melekat teros...






memang sedaplah...
kalau korang ada terlintas ke ..
terlalu ke..singgahlah
tak salah a.k.u pasar malam dia hari Rabu
siap ada nombor telefon lagik ok kalau nak tempah...





dan bagi a.k.u
popia basah ni sedap..
sebab udang kering dia
perghhhh wallahhhhhhhhhh

ce lah try....





2 comments:

  1. dulu saya dok kt berek bali tu la kak
    apak sye polisi situ dlu :-)

    tapi xpernah plak try popia dia
    rse dulu2 xde kot gerai ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. baru kot Syana
      muda lagik orgnya...huhuhu

      Delete

eh nak komen..alahai...tak sangka ada org nak komen...terima kasih lah ye...terharu achik haaa...ada gak org nak komen...nak nangis ok...ha komen-komen...nanti achik baca dan balas ye...bak kata pantun dua kerat tu...

pecah kaca pecah gelas...sudah baca harap balas...

PEN MERAH PEN BIRU...YOU MARAH I LOVE YOU

Assalamualaikum!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...