SEMAKIN HARI SEMAKIN SAYANG

Wednesday, August 28, 2013

Complaint to P1

Assalamualaikum

korang ada masalah dengan internet tak??
dulu a.k.u tak de sangat
skarang ni..
tengahhh baikkk layan FB..layan blog..tup tup...line terputus
sakit hati dot com...
kangggggg bila call tak berjawab kannn
jadinya sebagai warganegara berhemah..
saya telah menyalurkan aduan saya ke saluran sebenar....





nanti kalau tak berjawab..
saya akan teros REDRESS YOUR COMPLAINTS seperti di bawah ye......


saya cuma menurut saranan webpage p1 juge...
sila jawab aduan saya ..
penat tau....disconnet 24 jam...nak reconnect balik
bayar bill tiap-tiap bulan
pastu sesenang line internet cam hampehhhhh





No comments:

Post a Comment

eh nak komen..alahai...tak sangka ada org nak komen...terima kasih lah ye...terharu achik haaa...ada gak org nak komen...nak nangis ok...ha komen-komen...nanti achik baca dan balas ye...bak kata pantun dua kerat tu...

pecah kaca pecah gelas...sudah baca harap balas...

PEN MERAH PEN BIRU...YOU MARAH I LOVE YOU

Assalamualaikum!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...