SEMAKIN HARI SEMAKIN SAYANG

Friday, November 21, 2014

30DBC - Day 22 - Jika di beri pilihan antara rumah banglo bernilai RM1 juta atau wang tunai RM1juta...mana satukah pilihan anda?

Assalamualaikum



antara rumah banglo RM1 juta atau duit tunai RM1juta





kalau di ikutkan..
saya nak rumah...sbb kalau sekarang nilainya RM1juta..kalau di jual?
mau berjuta-juta kannn

tapi ada ke orang nak beli??

mmmm

btw..in case....kalau ada orang nak beli...
saya mmg pilih rumah banglo tu
sebab lepas tu saya nak jual balik :)

dengan hasil jualan tu...
25% saya nak buat simpanan masa depan saya..
25% lagi...saya akan bagi mak abah saya
25% saya nak bergumbira dengan keluarga dan kawan-kawan saya
dan another 25% yang ni..di biarkan hanging...boleh?
di sebabkan buat masa ni saya dah ada rumah..so 25% tu..mungkin untuk kegunaan saya sekeluarga lah kot....mana tau..ada kecemasan kannn...tabungan tu..dah sah sah tabungan..tak boleh di usik....
kalau usik...haippPpPPPPp.......pukul tangan dia.....

begitu juga kalau saya pilih tunai RM1juta tuuuu
pecahan yang sama.....




No comments:

Post a Comment

eh nak komen..alahai...tak sangka ada org nak komen...terima kasih lah ye...terharu achik haaa...ada gak org nak komen...nak nangis ok...ha komen-komen...nanti achik baca dan balas ye...bak kata pantun dua kerat tu...

pecah kaca pecah gelas...sudah baca harap balas...

PEN MERAH PEN BIRU...YOU MARAH I LOVE YOU

Assalamualaikum!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...