SEMAKIN HARI SEMAKIN SAYANG

Thursday, November 20, 2014

30DBC - Day 21 - Saya sekarang seorang...

Assalamualaikum



sangat subjektif ayat penyata di atas

saya sekarang seorang wanita, bersuami, dan ada dua orang anak..
dan saya juga seorang wanita yang berkerjaya..
kerja yang halal..di salah sebuah badan berkanun yang menjadi pusat perbankan

dulu verangan macam-macam
tapi hakikatnya...
ini lah saya.... :)

bercita-cita untuk memiliki sebuah studio gambar sendiri
tapi...tak tahulah ape nak jadi lepas tu....


banyak yang perlu di lakukan
banyak yang perlu di korbankan
untuk mencapai impian saya...

tapi bila fikir balik
relevan lagikah impian studio gambar saya tuuuu

bila fikir anak-anak..
mmmmmm....

tapi kalau tak de impian..tak de usaha
semuanya hanya tinggal mimpi kannnn..
angan-angan...

in sya allah

kalau tiada aral kan

mimpi saya bakal menjadi realiti..

"Mimpi Itu Satu Khayalan
Realiti Pula Satu Kepastian
Walaupun Mimpi Hanya Igauan
Ia Pasti Menjadi Kenyataan
Berbekalkan Satu Impian
Pendorong Ke Arah Kejayaan"

in sya allah :)





No comments:

Post a Comment

eh nak komen..alahai...tak sangka ada org nak komen...terima kasih lah ye...terharu achik haaa...ada gak org nak komen...nak nangis ok...ha komen-komen...nanti achik baca dan balas ye...bak kata pantun dua kerat tu...

pecah kaca pecah gelas...sudah baca harap balas...

PEN MERAH PEN BIRU...YOU MARAH I LOVE YOU

Assalamualaikum!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...