SEMAKIN HARI SEMAKIN SAYANG

Tuesday, November 25, 2014

30DBC - Day 26 - Waktu kebiasan saya sampai di rumah selepas seharian bekerja

Assalamualaikum



Waktu kebiasan saya sampai di rumah selepas seharian bekerja


kul 8.30 malam/9 malam


ni lar waktu saya sampai ke rumah
sedih kannn
sebelum matahari naik dan keluar rumah
balik rumah pulak selepas matahari terbenam

letihhh..
tu pasal lah hari Sabtu dan Ahad saya
kalau boleh saya nak duk rumah
nak tido...ha ha ha..

incik suami pun dah komen dah pasal tido neiH
ibu kalau kat rumah tido je
ha ha ha
penatlah sayang oit
hari Isnin sampai Jumaat
asik di luar rumah sahaja....malam pun tido around 10pm..kul 5.30 dah bangun..
dah tua nieh...memang terasa keletihan yang keamatan..
tak boleh nak buat ape..

bila fikirkan..
mmm memang macam pelik je kehidupan a.k.u niH..
kalau diri sendiri keletihan..
anak-anak?
kesian dia orang..membesar dalam kereta je...

boleh tak yek saya bersara awal?

mmmm




No comments:

Post a Comment

eh nak komen..alahai...tak sangka ada org nak komen...terima kasih lah ye...terharu achik haaa...ada gak org nak komen...nak nangis ok...ha komen-komen...nanti achik baca dan balas ye...bak kata pantun dua kerat tu...

pecah kaca pecah gelas...sudah baca harap balas...

PEN MERAH PEN BIRU...YOU MARAH I LOVE YOU

Assalamualaikum!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...