SEMAKIN HARI SEMAKIN SAYANG

Thursday, October 13, 2011

Bila Jumpa Siti Nurhaliza

Assalamualaikum

saja nak up gambar lama
tingin tul a.k.u nak jumpa Siti Nurhaliza lagi
tapi apakan daya...

dia siapa
a.k.u siapa..

huhuhu

dulu kalau ada Minggu Setiausaha..
tak pernah miss tgk Siti Nurhaliza

kini...
semua Minggu Setiausaha ni
dah tak wujud dalam idop a.k.u

sob sob


 

8 comments:

  1. knp dah x wujud? sory cbuk tanya, hihihi

    ReplyDelete
  2. syoknya dapat jumpa ct. tak pernah jumpa ct dekat tapi jarak jauh je.. coz tengok konsert dia..

    ReplyDelete
  3. @YNA

    sbb dah tak de org nak banjer dahh...sob sob

    ReplyDelete
  4. @Zie

    Siti mmg sangat baik....
    tapi bodyguard dia yang tak baik
    nak bergambar pun susah ok

    ReplyDelete
  5. hukhuk
    minat gak tp xpernah jmp :(
    jmp sipi2 pernah ler

    ReplyDelete
  6. @syanasaid

    ntah bila akak dapat jumpa dia lagi...mmmmmmm sob sob

    ReplyDelete

eh nak komen..alahai...tak sangka ada org nak komen...terima kasih lah ye...terharu achik haaa...ada gak org nak komen...nak nangis ok...ha komen-komen...nanti achik baca dan balas ye...bak kata pantun dua kerat tu...

pecah kaca pecah gelas...sudah baca harap balas...

PEN MERAH PEN BIRU...YOU MARAH I LOVE YOU

Assalamualaikum!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...