SEMAKIN HARI SEMAKIN SAYANG

Sunday, November 2, 2014

30DBC - Day 3

Assalamualaikum


Keluarga saya..

nak cerita pasal susur galur keluarga macam panjang sangat pulak
kang dari dari selembar posting..jadi senovel posting..

saya buat rumusan jelah ye
saya masih ada kedua ibu bapa saya
adik beradik saya 5 orang
anak kedua..
ada dua orang lelaki dan tiga orang perempuan..
tinggal sorang lagi je tak kawin..eh..sorang ke dua..ha ha ha..
saya orang Kuala Lumpur sebab mak pak saya dua-dua duk Kuala Lumpur
cuma ada lah family sebelah abah di Perak...ada di Parit, di Ipoh, di Tapah, di Bota....
kalau ikot kan satu Parit tu kot family...ha ha ha
tapi kami ni tak rapat sangat dengan family sana..
dahnya setahun sekali balik kannn
bila raya je kot.. :)
Opah ngan Tok pun dah meninggal dunia....
yang sebelah mak pulak..
mmg di Kuala Lumpur
kedua-dua atok dan wan pun dah meninggal jugak...




sudah berkahwin dan memiliki sebuah keluarga sendiri
ada seorang suami...
dua orang anak..seorang puteri dan seorang putera


tu je kot....
kang nak cite pasal future..takot orang kata over kan
tapi am planning to 'expand' my family :)


DONE Day 3

No comments:

Post a Comment

eh nak komen..alahai...tak sangka ada org nak komen...terima kasih lah ye...terharu achik haaa...ada gak org nak komen...nak nangis ok...ha komen-komen...nanti achik baca dan balas ye...bak kata pantun dua kerat tu...

pecah kaca pecah gelas...sudah baca harap balas...

PEN MERAH PEN BIRU...YOU MARAH I LOVE YOU

Assalamualaikum!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...