SEMAKIN HARI SEMAKIN SAYANG

Monday, May 9, 2011

AFIF tersingkir di Minggu KeLIMA AF9 | adanyakauuntukku |

Assalamualaikum




Keputusan Minggu k-5
  1. Hazama - 31%
  2. Fina - 12%
  3. Lena - 12%
  4. Azri - 10%
  5. Erul - 10%
  6. Nera - 9%
  7. Kay - 8%
  8. Afif - 8%

 Afif menjadi mangsa minggu ini apabila TERSINGKIR...
menang dek kumpulan sorak jelah nampaknya...
 
cuma a.k.u kurang puas hati...
AF seolah-olah meletakkan seorang yang bg a.k.u belom cukup bagus di tangga TERATAS...
a.k.u tak kisah tentang HAZAMA..
dia mmg bagos....
 
cuma...........
 
baik a.k.u layan IMAM MUDA...
haaa..korang tgk IMAM MUDA?
 
dengar tak masa di akhir siaran?
mereka mendendangkan nasyid..
sedapkan suara dia org..
lagik puas hati berbanding a.k.u tgk AF
 
minggu lepas mereka di beri tajuk KANAK-KANAK..
minggu sebelumny KELAHIRAN kan...
 
mmg macam-macam dugaan mereka tempuhi..
susah juga menjaga kanak-kanak istimewa
kerana mereka terlalu istimewa kan...
 
tapi IMAM-IMAM MUDA ni cekal....
chaiyoookkk...chaiyoookkkk
 
a.k.u lom hafal dan kenal muka imam-imam muda nieH...
 
cuma yang a.k.u tahu
IMAM MUDA FAKHRUR mendapat markah tertinggi setakat ini...
beliau baru berumur 27 tahun dan sudah berkahwin..
tak salah a.k.u di episod KELAHIRAN ari tu
dia lah yang menangis teresak-esak melihat bayi yang di buang tu kan?
 

 

 

 erk..dah two in one lagik topic hari ini....

6 comments:

  1. ehe...saya pun jarang tgk imam mude. Af pun jarang layan...tp afif terkeluar mcm x caye jerkk

    ReplyDelete
  2. kan Juanita....SMS..tak boleh kata apa

    ReplyDelete
  3. Tak sempat tgk tibi pun kak huwaaa...

    ReplyDelete

eh nak komen..alahai...tak sangka ada org nak komen...terima kasih lah ye...terharu achik haaa...ada gak org nak komen...nak nangis ok...ha komen-komen...nanti achik baca dan balas ye...bak kata pantun dua kerat tu...

pecah kaca pecah gelas...sudah baca harap balas...

PEN MERAH PEN BIRU...YOU MARAH I LOVE YOU

Assalamualaikum!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...