SEMAKIN HARI SEMAKIN SAYANG

Wednesday, September 21, 2011

Kilang Tayar Lama Terbakar di Gombak

Assalamualaikum



dah lah lambat
bertambah lambat
fuhhhhhhh
rupa-rupanya kilang tayar lama terbakar..
menurut salah seorang kawan a.k.u yang lalu gak pagi tadik...
jalan yang a.k.u guna tu mmg tak boleh masuk pagi tadik
sib baik lah masa a.k.u lalu dah boleh masuk..
tapi..jammed giler...



ingatkan pasal menda lah jalan jammed kannn
takkanlah terbakar nya nun ke dalam..
tapi effect jalan kat luar

rupa-rupanya....
tgk ape ada kat jalan raya?





keta polis, keta bomba...
bersimpang siur kat atas jalan raya..
a.k.u rasa bomba je..
lebih dari 5 bijik kat situ...
sedut air dari pelbagai sumber...



gambar kat atas ni
dah jauh dari tempat kejadian..
tapi.
masih jelas asap hitam di udara..
bau getah pun ada bila sampai Sentul...

sib baik lah masa a.k.u sampai tu bukan api masih marak
kalau idak..
tak sanggup acik haa nak lalu Jalan Pahang tuuuu



 

4 comments:

  1. ini pagi tadi ker?
    patut la ada bau terbakar je ..

    ReplyDelete
  2. yeszaaa..pagi tadik...

    cam getah terbakar kan kan kan

    ReplyDelete
  3. gambar apa yg dlm bulatan tu?

    ReplyDelete
  4. gambar bomba lah kak wos...bukan jadi jadian yeeee

    ReplyDelete

eh nak komen..alahai...tak sangka ada org nak komen...terima kasih lah ye...terharu achik haaa...ada gak org nak komen...nak nangis ok...ha komen-komen...nanti achik baca dan balas ye...bak kata pantun dua kerat tu...

pecah kaca pecah gelas...sudah baca harap balas...

PEN MERAH PEN BIRU...YOU MARAH I LOVE YOU

Assalamualaikum!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...