SEMAKIN HARI SEMAKIN SAYANG

Sayang Kamu Semua

Friday, October 28, 2011

Jom Tukar Duit Syiling!!

Assalamualaikum

tadi pergi ke Ko-op..
hajat di hati nak bayar tuk parking ku di Sasana sana
tapi alang-alang menyeluk pekasam
tiga benda gak a.k.u selesaikan di sana..

selain parking
misi ku nak tukar duit syiling
alhamdulillah
kami kat sini diberi kemudahan untuk tukar duit syiling

tapi sayangnya
a.k.u tak bawa HP nak snap gambar mesin tu
lain kali a.k.u snap ye
tapi penggunaannya sangat praktikal
cuma letakkan duit syiling
tunggu kejap mesin tu mengira...
pastu tengok lah sama ada
ada tak duit yang tidak diterima
or nak tambah lagi ke....

dan siap!!

amik printed resit
bawak ke kaunter
amik duit..

best kan
semudah 1, 2, 3....






  

4 comments:

  1. @qemaishak

    ye kot..
    sbb koop tu dalam kawasan opis

    tapi kan Qema..kat mydin pun ada gak kan ... akak ada gak terbaca ari tu kat surat khabar ...

    ReplyDelete
  2. baguslah ada mesin tukar duit syiling kan, mudah keje :)

    ReplyDelete
  3. @Asyikin

    betul tu
    tak delah syiling banyak disimpan.... :)

    ReplyDelete

eh nak komen..alahai...tak sangka ada org nak komen...terima kasih lah ye...terharu achik haaa...ada gak org nak komen...nak nangis ok...ha komen-komen...nanti achik baca dan balas ye...bak kata pantun dua kerat tu...

pecah kaca pecah gelas...sudah baca harap balas...

PEN MERAH PEN BIRU...YOU MARAH I LOVE YOU

Assalamualaikum!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...