SEMAKIN HARI SEMAKIN SAYANG

Wednesday, December 28, 2011

Borong Tudung Ariani?

Assalamualaikum



erk..
tajokkkk
a.k.u dengar pon takot??
a.k.u kah memborong?
oh tidakKkkKkKk..
a.k.u pun tak tahu...
naper setiap kali a.k.u jejak masuk ke sana
tak pernah sekali pun tudung Ariani yang a.k.u angkut keluar...
mesti masuk dengan tangan kosong
dan keluar pun tangan kosong..

tetiba tajok blog arini
"Borong Tudung Ariani"
biar betol kan....

ha ha ha..
a.k.u masih siuman..
idoklah lagi ada niat untuk memborong...
malah untuk membeli untuk diri sendiri..
a.k.u pun tak tahu kenapa..
mmg tak de niat untuk beli tudung tu untuk diri sendiri...

tapi hari ini..
a.k.u gah kan diri ke sana
seorang diri..
usha .. usha..dan teros usha..
tapi tak satu pun teros melekat di kolbu ku....

tapi..dah niat
nak bg sedikit buah tangan untuk 3 org insan yang banyak membantu Alieyah
a.k.u teros mencarik...
dan telah melekat di hati 3 helai tudung....
macam a.k.u tak moh bg plak tudung tuuu
huhuhu

siap dalam hati dok kata
ape kata beli dua helai..
satu untuk 'org itu' dan satu untuk a.k.u
boleh gitu..

tapi.....

dah lari dari niat sebenar....
a.k.u nak beli sebagai hadiah untuk org lain
bukan hadiah untuk diri sendiri
akhirnya....

a.k.u berjaya memborong..
eh silap...
membeli tiga helai tudung...
dan dengan muka tak malu
teros mintak tiga beg..
gulp...

sib baik lah adik cashier yang cantik manis tu sudi melayan a.k.u
dan teros dia lipat tudung dan diletakkan dalam tiga paperbag berasingan..
time kasih ye dik
jasamu dikenang
tak payah akak carik paperbag dah nak bg kat org istimewa itu...
a.k.u cuma mintak tiga plastik berasingan..
dan dia beri tiga paperbag teros
sayang adik yang mem'packing'kan tudung akak tadik...

untuk siapa?
dan kenapa a.k.u nak sangat bg hadiah ni kat org itu?
nantilah a.k.u cite ye...

Jom Borong Ariani kawan-kawan!!
* ha ha ha...gelak-gelak...guling-guling...siap nak pasang tanduk lagik .. huhuhu *








2 comments:

  1. oit...beli tudung ariani pun boleh gelak guling2.. :p

    ReplyDelete
  2. @shidadut

    boleh
    sbb ajaib ok
    aii beli tudung Ariani?? erk

    ReplyDelete

eh nak komen..alahai...tak sangka ada org nak komen...terima kasih lah ye...terharu achik haaa...ada gak org nak komen...nak nangis ok...ha komen-komen...nanti achik baca dan balas ye...bak kata pantun dua kerat tu...

pecah kaca pecah gelas...sudah baca harap balas...

PEN MERAH PEN BIRU...YOU MARAH I LOVE YOU

Assalamualaikum!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...