SEMAKIN HARI SEMAKIN SAYANG

Monday, December 5, 2011

Ole-Ole dari Overseas...

Assalamualaikum




a.k.u sebenarnya mmg seronok kat opis nieH
bila org lain gi overseas..
a.k.u pastilah dapat macam-macam..

ni antara yang latest a.k.u dapat
ada satu tu...beg kunci..dari BALI..
tapi kat umah dah..
Si Alieyah nampak teros kata dia punya......

dan biskut, waffle dan coklat di atas adalah pemberian dari mereka yang bercuti-cuti..
seronok kan....
thanks to my boss, my boss, and my boss...
three bosses tu..
how how?
a.k.u suka waffle tu.....
yang lagi dua bungkus biskut dan coklat hershey's tu..
a.k.u baru je dapat hari ini....
mmmmm sat ti torai ye...


makin kembang lahhhh a.k.u nampaknyaaaaaa

* meja saja ditunjukkan bersepah....ada story tu..next entry ye

 

6 comments:

  1. @Mira Adzlia

    Sedap yek..
    takpernah rasa lagi tu
    selalu makan yang cam bentok kon tuuuu..

    same ke rasa dia?

    ReplyDelete
  2. @mimie..

    kalau kat sini..
    mmg sah dikongsi bersama..huhuhu

    ReplyDelete
  3. segan ah..org tu biskut pon mau impot.. hahhaha

    ReplyDelete
  4. @watyz

    org bagi
    ye lah..
    nak pegi overseas tak mampu lagi lah Waty

    ReplyDelete

eh nak komen..alahai...tak sangka ada org nak komen...terima kasih lah ye...terharu achik haaa...ada gak org nak komen...nak nangis ok...ha komen-komen...nanti achik baca dan balas ye...bak kata pantun dua kerat tu...

pecah kaca pecah gelas...sudah baca harap balas...

PEN MERAH PEN BIRU...YOU MARAH I LOVE YOU

Assalamualaikum!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...