SEMAKIN HARI SEMAKIN SAYANG

Sayang Kamu Semua

Friday, July 13, 2012

Kedai Tudung Murah di Jalan Tuanku Abdul Rahman (TAR)

Assalamualaikum

tak sangka dah ada satu lagi kedai jual tudung-tudung murah dengan harga borong.....
nama kedai ni Faisal Textile
kedai ni sederet dengan Muaz Textile kat berdekatan dengan Semua House jugak...
bersebelahan dengan Kamdar tak salah a.k.u
tapi kedai ni di bahagian belakang ye
yang tempat tapak pasar malam Jalan TAR setiap hari Sabtu tuuuu

konsep lebih kurang Muaz Textiles...masih menjual tudung dengan harga murah....
dan ada gak jual kain buat baju, baju kurung dah siap, baju melayu dah siap.....

pegilah....
tak salah kan carik sesuatu yang murah dan berbaloi....
tuan punya kedai...jangan marah ye saya amik gambar
nak promote je.....
tak salah kannnnnnnn...

kawan-kawan pegi lah..huhuhu






Pintu Utama Kedai


9 comments:

  1. w'salam...

    teringin nk pergi beli belah kt jalan TAR tapi memandangkan tgh sarat sekarang, terpaksalah lupakan jer hasrat tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. akak pun tak selalu
      bila pegi.....menganga mulut tgk ...

      Delete
  2. oooo....baru bukak kott..aritu pegi takde lagi kedai ni..
    ceh padahal dah bezaman tak pegi sana..last pegi raya taun lepas..ahahaha

    ReplyDelete
  3. nk terjah la nanti ada masa!!! area selangor mansion? bru thu

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak..dia depan semua house tau nanieybarnieylurviey

      Delete
  4. halfmoon terbaru disini...murah je...like us
    facebook.com/hijabwholesales

    ReplyDelete
  5. kalau sy nk borong tudung bawal dalam 2000 helai boleh dpt harga termurah tak ????

    ReplyDelete

eh nak komen..alahai...tak sangka ada org nak komen...terima kasih lah ye...terharu achik haaa...ada gak org nak komen...nak nangis ok...ha komen-komen...nanti achik baca dan balas ye...bak kata pantun dua kerat tu...

pecah kaca pecah gelas...sudah baca harap balas...

PEN MERAH PEN BIRU...YOU MARAH I LOVE YOU

Assalamualaikum!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...