SEMAKIN HARI SEMAKIN SAYANG

Friday, September 28, 2012

Kereta oh kereta

Assalamualaikum



adoiiii
sakitnya....
cam tertusuk sembilu
cewahhhhhhhhhhhhhhhhh
nampak tak??
cermin spotlight keta pecah
bukan eksiden ke hape ke

ni akibat....ada satu barang melantun dari arah depan..
tercelepuk kena lampu tuuuu
pecah ok......
adoi......sib baik spotlight kecik bawah tu
buatkan kena kat windscreen..adoi..mintak di jauhkannnn....

walaupun cuma spotlight kecik kat bawah tuuu
harga dia..wahhHhhh..
total RM400 gak lah abis kat sini..
adoi..

pastu
mulut ni gatai tanya tokei tuuu
ni lampu kecik kan...ratus2 habis wooo
tu kalau lampu besar tu berapa harga lu kasi???

tokei tu kata " ni haaa...mau lima latut lebih woooo ..:
a.k.u sambung " erk...lima latut lebih?? satu pasang?"
tokei plak jawab "bukan sepasang woo..satu belah saja"

gulp...

adoiiiii
dah lah spotlight tu kena beli sepasang...
sib baik lah lampu atas tu boleh beli satu sahaja..kalau buatnya dia jual sepasang..
lima latut lebih x 2...sila kira sendiri ..
adoi pengsannnnnnnnn.....

bulan ni mmg banyaKkKKk benor pakai duit
dah lah gaji bulan 8 ari tu awal kannnnn...raya time..
gaji bulan 9 rasa cam sesak napaihhhhhhh......
haaaa pastu bulan 9 gak lah banyak perangai plakkkkkk

ari tu.....air cond...
ni....lampu spotlight
tu lom campur insurance keta kesayangan a.k.u tu
adoiiii
sesak lah napaih tunggu 25hb ....



3 comments:

  1. Replies
    1. bukan rabak je.....dah habis terjuntai kain dahhh ha ha ha

      Delete
  2. adoiii fengsannn..harap lps ni baik2 saja la kan kak

    ReplyDelete

eh nak komen..alahai...tak sangka ada org nak komen...terima kasih lah ye...terharu achik haaa...ada gak org nak komen...nak nangis ok...ha komen-komen...nanti achik baca dan balas ye...bak kata pantun dua kerat tu...

pecah kaca pecah gelas...sudah baca harap balas...

PEN MERAH PEN BIRU...YOU MARAH I LOVE YOU

Assalamualaikum!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...