SEMAKIN HARI SEMAKIN SAYANG

Thursday, March 14, 2013

Semua ini poyo.....

Assalamualaikum

ha ha ha
tingat si Johan bila cakap cenggitu...

btw..ni bukan nak cite pasai Johan...
tapi pasai cerita yang telah a.k.u posting semalam..
pasai Ujian Percubaan Alieyah tu
a.k.u ada up kat FB...say thanks to all teachers..especially Teacher Noor yang banyak bantu Alieyah kat TK...

dan bila pagi nieH..masok FB
tengok Teacher Noor pun updatekan status nyer seperti di bawah





masa a.k.u reply message tu..air mata a.k.u keluar ok
poyo kan a.k.u!!
a.k.u ni sensitive sangatlah..
tengok cite hindustan nangis
kang tengok drama nangis
ni nak menaip pun menangis..
alahai.....jiwa halus
dalam hati ada taman..
walaupun di luarnya...tegar!!



tolong abaikan pipi yang gebu itu




Khas buat Teacher Noor
Thanks so much ok....walaupun banyak dugaan masa kat TK
tapi 'dugaan' tu yang mengajar anak-anak murid cikgu berjaya...
Thanks so much!!


3 comments:

eh nak komen..alahai...tak sangka ada org nak komen...terima kasih lah ye...terharu achik haaa...ada gak org nak komen...nak nangis ok...ha komen-komen...nanti achik baca dan balas ye...bak kata pantun dua kerat tu...

pecah kaca pecah gelas...sudah baca harap balas...

PEN MERAH PEN BIRU...YOU MARAH I LOVE YOU

Assalamualaikum!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...