SEMAKIN HARI SEMAKIN SAYANG

Wednesday, June 12, 2013

Demam Teduhan Kasih - TV3

Assalamualaikum

saper follow?
haaaaaaaaaaaaaaaaa tu belakang cik Semah tu...nyorok plak
ngaku jelah
tak yah nak selindung-selindung...ha ha ha

skrang memang demam kot tengok Drama Teduhan Kasih slot Akasia di TV3
yang di tayangkan setiap Hari Isnin hingga Khamis jam 7 malam
tak kira wanita ke......lelaki ke..sama je layan kannnnnnn
siap ada kaum Adam yang up status pasai Teduhan Kasih ni pun ada....
caya lahhhhhhhh........memang terbaiiiikkkkkkk





Synopsis:Teduhan Kasih mengisahkan tentang pasangan Iffa (Sherry Ibrahim) dan Ryzal (Shah Iskandar) yang hangat bercinta dan kemudian membuat keputusan untuk berkahwin, walaupun tidak direstui oleh ibu Ryzal, Puan Suraya. Sejak berkahwin, Iffa dan Ryzal sering bergaduh, adakalanya, wanita itu teruk dipukul oleh suaminya. Kebahagiaan yang diidam oleh Iffa berkecai apabila sahabat baiknya sendiri iaitu Ayu (Nabila Huda) menggoda Ryzal hanya untuk menyakiti Iffa. Ditambah pula, Puan Suraya yang tidak senang melihat perkahwinan mereka sering menabur fitnah terhadap Iffa. Kehadiran Ehsan dalam hidup Iffa merubah segalanya. Adakah bahagia bakal muncul dalam hidup iffa?


kot kot lah korang terlepas episod-episod lepas
fenomena selepas Adam dan Hawa...heheh
dulu Nora Elena....
jangan lupa tonton plak ari nieH...hehehhe.....
cerita tengah shiokkkkkk tuuuu
Ehsan dah nak nikah ngan Iffa..
dan a.k.u suka giler watak si Nabila Huda dan Zarina Zainuddin tu..
memang nampak cruel giler....bukan cruel yang crueal..tap cruel gedik santai ngok ngek...ha ha ha....


6 comments:

  1. tengok!!!

    wina mmg minat Adi Putra, tapi Sherry Ibrahim nie kureng sikit la..

    haaa watak 2 org ngok ngek tu memang best..menjadi ehehehee

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak sabar nak tgk episod akhir minggu depannnn

      Delete
  2. ana pun dah terjebak sikit2 dgn cite ni...huhuhu

    ReplyDelete
  3. hehehe..dh eposiod last2 ni br tgk ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak pe..
      bleh repeat..
      cam akak..tgk episod 1 - 11 Saya Sebenarnya Isteri Dia...fuhhh sanggup

      Delete

eh nak komen..alahai...tak sangka ada org nak komen...terima kasih lah ye...terharu achik haaa...ada gak org nak komen...nak nangis ok...ha komen-komen...nanti achik baca dan balas ye...bak kata pantun dua kerat tu...

pecah kaca pecah gelas...sudah baca harap balas...

PEN MERAH PEN BIRU...YOU MARAH I LOVE YOU

Assalamualaikum!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...