SEMAKIN HARI SEMAKIN SAYANG

Thursday, October 17, 2013

Anak Wawa Zainal dan Aeril Zafrel

Assalamualaikum

Aeril dan Wawa dikatakan mendaftar pernikahan mereka di pejabat agama Islam daerah Petaling pada 4 Februari lalu. Bpop mendapat maklumat seorang bayi lelaki didaftarkan atas nama Ahmad Fakharuddin Attar yang dilahirkan pada 24 Ogos 2013 adalah bayi milik pasangan berkenaan. Bayi seberat 3.12 kilogram itu direkodkan dilahirkan di Roppi Medical Centre, Jalan Dato Haji Eusoff, Damai Complex, Kuala Lumpur pada 9.25 pagi.
Mengikut siasatan lagi, rekod yang diperoleh di JPN mendapati bapa bayi berkenaan bernama Suhairil Suhari iaitu nama sebenar Aeril. Data peribadi Aeril yang dilahirkan pada 2 Disember 1988 dan ibunya Nur Hawa Zainal Abidil atau nama sebenar Wawa yang dilahirkan pada 12 Mac 1992, nyata sama dengan identiti ibu bapa kepada bayi berkenaan.. "Sumber:  DI SINI"

tak kisahlah apa pun cerita dia..
jangan lah di pertikaikan lagi ..
biarlah mereka hidup bahagia selamanya...
peliharalah khalifah Allah yang mulus ni sebaiknya..
dan jalani kehidupan seperti biasa....
Semoga Allah memberikan barakah untuk mereka sekeluarga..aminnnnn


3 comments:

  1. pd aty la kan kan.. biar kan la dorang. dorang ade hak utk tentukan hidup dorang sendiri n ade hak utk bahagia. doa kan aje agar jodoh dorang panjang... :)

    ReplyDelete
  2. TP NP X MO NGAKU..NGAKU JE..TERUS SEMUA ORG TUTUP MULUT

    ReplyDelete
  3. comeynyer baby..hidung mancung..
    muka wawa,,

    ReplyDelete

eh nak komen..alahai...tak sangka ada org nak komen...terima kasih lah ye...terharu achik haaa...ada gak org nak komen...nak nangis ok...ha komen-komen...nanti achik baca dan balas ye...bak kata pantun dua kerat tu...

pecah kaca pecah gelas...sudah baca harap balas...

PEN MERAH PEN BIRU...YOU MARAH I LOVE YOU

Assalamualaikum!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...