SEMAKIN HARI SEMAKIN SAYANG

Thursday, October 10, 2013

Sate Ikan Meletopsss!!

Assalamualaikum

Gara-gara sate ikan semalam...
hari ini...

taraaaaaaaaaaaaaaaaaaa



haaaaa...ramai plak peminat...
lepas ni ada order lagi ok..

tak pe..saya ok je...
ada siapa2 nak kabo ye..kite ramai-ramai memeriahkan majlis :)

Si Alieyah pun makan tau
padahal tak suka 'pedas' katanya....

bila sampai sekolah tadi
tengok dia dah beli...
pastu....dah habiskan dia punya..dia habiskan lagi ibu punyaaaa

sabo je kann

penangan Sate Ikan meletopsss!!


5 comments:

  1. ini yg jual kat luar sekolah tu eh?

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum, tumpang tanya, kat mana beli satay ikan ni? Nak try rasa

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum, kat area mana jual satay ikan ni? Nak try

    ReplyDelete

eh nak komen..alahai...tak sangka ada org nak komen...terima kasih lah ye...terharu achik haaa...ada gak org nak komen...nak nangis ok...ha komen-komen...nanti achik baca dan balas ye...bak kata pantun dua kerat tu...

pecah kaca pecah gelas...sudah baca harap balas...

PEN MERAH PEN BIRU...YOU MARAH I LOVE YOU

Assalamualaikum!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...