SEMAKIN HARI SEMAKIN SAYANG

Tuesday, June 24, 2014

Remaja OKU - Moga Allah swt..sentiasa melindunginya...

Assalamualaikum

orang duk canang sana sini pasal cerita REMAJA OKU ni..
mula-mula bila tengok kat berita..
memang menyedihkan..

tapi pagi tadi masa usha-usha FB..
saya terbaca link ini http://hotlips-yuya.blogspot.ch/2014/06/sila-sebarkan-kisah-sebenar-puan-lola.html

penjelasan bagi pihak si ibu..
baik..saya terima penjelasan itu..
tapi masih ada ruang yang perlu diperbaiki...

nak komen banyak-banyak pun..tak berbaloi
tambah dosa je kan..
tapi di bawah ni..adalah luahan hati saya...
naluri seorang ibu...
cheers!!






moga saya sentiasa sayang anak-anak saya
moga saya terus diberikan kesihatan (walaupun sekarang injured kaki kiri pulak)
moga saya terus kuat
moga saya sentiasa buat yang terbaik untuk anak-anak saya!!

in sya allah



No comments:

Post a Comment

eh nak komen..alahai...tak sangka ada org nak komen...terima kasih lah ye...terharu achik haaa...ada gak org nak komen...nak nangis ok...ha komen-komen...nanti achik baca dan balas ye...bak kata pantun dua kerat tu...

pecah kaca pecah gelas...sudah baca harap balas...

PEN MERAH PEN BIRU...YOU MARAH I LOVE YOU

Assalamualaikum!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...