SEMAKIN HARI SEMAKIN SAYANG

Tuesday, August 12, 2014

Guardian of the Galaxy

Assalamualaikum

masa raya aritu..
incik suami ajak pegi tengok wayang..
niat asal nak tengok cerita Mat Tudung
tapi masa pegi tu..cerita tu dah tak de..
at last si Alieyah suggest nak tengok Guardian of the Galaxy
(amboiiii.....tau je anak a.k.u sorang ni tau)



cerita dia ...memang penuh dengan aksi..
meletup sana meletup sini..
memang bukan minat si Fahim
Fahim takot bila setiap kali meletop-letop tuuu...

mahap ye Awim baawaa....
dah cerita tu je yang ada..heheheh

dalam banyak-banyak character a.k.u paling suka watak Groot..
"I am Groot" tu je dialog dia
dalam cerita ni..dia hero OK..
dan pasal Groot ni jugak..a.k.u termenangis...
touching pulak bila dia mati
tak sangka..hanya watak pokok..mampu buat a.k.u touching...
memang pandai betul orang yang cipta character dia..

secara keseluruhan...
a.k.u bagi 4 bintang lahhh
masih ada ruang yang boleh di perbaiki..





2 comments:

  1. FD pun tengok cite ni haritu. baru ingat nak review :3
    cite ni memang best!

    ReplyDelete

eh nak komen..alahai...tak sangka ada org nak komen...terima kasih lah ye...terharu achik haaa...ada gak org nak komen...nak nangis ok...ha komen-komen...nanti achik baca dan balas ye...bak kata pantun dua kerat tu...

pecah kaca pecah gelas...sudah baca harap balas...

PEN MERAH PEN BIRU...YOU MARAH I LOVE YOU

Assalamualaikum!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...