SEMAKIN HARI SEMAKIN SAYANG

Wednesday, November 12, 2014

30DBC - Day 13 - Bila Saya Berumahtangga/Bertunang

Assalamualaikum


sebut pasal tunang dan kahwin ni
dulu macam aimed....by 25 dah kawin
bukan gatal
tapi pikir masa depan.....
at least kalau kawin umur 25 tahun....
dapat anak 26 tahun...
by 36/46 insyaallah anak dah umur 10/20 tahun.....
dah besar kannnn

tak delah nanti saya dah umur 50 tahun..anak baru setahun
tu perancangan saya..
saya tak de nak kata kat siapa-siapa tau....
saya cuma takot ... bila dah tua-tua nanti....confirmedlah keuzuran...

tapi sayangnya..jodoh saya agak lambat....
saya kahwin pada usia saya 27 tahun :)
lambat dua tahun dari perancangan awal ...
iaitu pada 30 Disember 2005....

bertunang pada 3 April 2005..
saya suka tarikh tunang saya
030405..
comei idokkkk...

konon-konon masa tu nak menikahnya pada 050905...
mmm nan hadooooooooo
even nak nikah 31 Disember 2005 tu pun tak dapat
konon nak hari terakhir dalam tahun itu lah kan

sayangnya......tok kadi berkursus
jadinya 30 Disember lah tarikh nikahnyaaaa...

tu pun kadang-kadang konpius
laki bini dok ingat di hati sanubari 31 Disember kami nikah..
padahal sah sah 30 Disember...

ok lah...sekian....



No comments:

Post a Comment

eh nak komen..alahai...tak sangka ada org nak komen...terima kasih lah ye...terharu achik haaa...ada gak org nak komen...nak nangis ok...ha komen-komen...nanti achik baca dan balas ye...bak kata pantun dua kerat tu...

pecah kaca pecah gelas...sudah baca harap balas...

PEN MERAH PEN BIRU...YOU MARAH I LOVE YOU

Assalamualaikum!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...