SEMAKIN HARI SEMAKIN SAYANG

Sunday, November 16, 2014

30DBC - Day 17 - Impian Saya

Assalamualaikum

Impian Saya




sangat subjektif
susah gak neih....
IMPIAN SAYA

buat masa sekarang
impian saya
nak jadi SURI RUMAH SEPENUH MASA

boleh tidak?????
saya malas nak keje dah sebenarnya
bila fikir anak-anak
mmg terpanggil-panggil nak duduk rumahhhh
siapkan dia orang
hantar dia orang pegi sekolah
masak..
kemas rumah
basuh kain
lipat baju


adoiiiiiiiiiiiii
banyak jugak keje kan
tapi saya suka kot cam tu

but what to do...
life must go on

in sya allah
kalau ada rezeki lain
boleh back-up husband...
saya sangat-sangat berharap impian saya ni ditunaikan :)

moga allah makbulkan doa saya..
aminnnnnn


No comments:

Post a Comment

eh nak komen..alahai...tak sangka ada org nak komen...terima kasih lah ye...terharu achik haaa...ada gak org nak komen...nak nangis ok...ha komen-komen...nanti achik baca dan balas ye...bak kata pantun dua kerat tu...

pecah kaca pecah gelas...sudah baca harap balas...

PEN MERAH PEN BIRU...YOU MARAH I LOVE YOU

Assalamualaikum!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...