SEMAKIN HARI SEMAKIN SAYANG

Thursday, November 27, 2014

30DBC - Day 28 - Tempat yang ingin saya lawati

Assalamualaikum



Tempat yang ingin saya lawati..

kalau ikotkan hati dan perasaan nieH
memang tak pernah pun nak impikan tempat-tempat yang ingin saya lawati...
tapi mungkin kalau boleh..
saya nak pegi Mekah

Credit Gambar


sejuk mata memandangkan
tapi yang paling utama
saya nak pegi dengan keluarga saya
seperti yang saya kabo awal tadi
saya mmg tak pernah terfikir nak pegi mana-mana
memang tak de impian...
sbb bagi saya...
selagi keluarga bersama-sama saya..
itulah tempat impian saya..

wahhh gitu
tapi sesungguhnya lar
kalau spontan orang tanya soalan nieH..
mmg confirmed saya akan bertelaku sebentar
dan tak kan boleh jawab soalan nieH...

dan kalau mungkin saya jawab pun
jawapan saya sangat cliche...

"saya nak pegi tempat yang anak-anak saya nak pegi "
(jangan muntah plak baca ye)




No comments:

Post a Comment

eh nak komen..alahai...tak sangka ada org nak komen...terima kasih lah ye...terharu achik haaa...ada gak org nak komen...nak nangis ok...ha komen-komen...nanti achik baca dan balas ye...bak kata pantun dua kerat tu...

pecah kaca pecah gelas...sudah baca harap balas...

PEN MERAH PEN BIRU...YOU MARAH I LOVE YOU

Assalamualaikum!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...