SEMAKIN HARI SEMAKIN SAYANG

Friday, November 7, 2014

30DBC - Day 8 - Rumah Impian Saya

Assalamualaikum

Rumah Impian Saya


saya pasti..orang di sekeliling saya suka rumah yang besar dan luas...
saya juga......

tapi saya..

lebih prefer rumah setingkat...
ada 4 bilik at least
kenapa 4 bilik
satu untuk saya dan suami
satu untuk anak perempuan saya
satu untuk anak lelaki saya
dan satu lagi bilik untuk tetamu

tu kalau boleh lah lahhh...
for time being
alhamdulillah...
saya dah dapat umah impian saya..
tapi cuma belum sempurna...

selain setingkat dan ada empat bilik
saya nak satu ruang khas untuk saya sekeluarga bersantai...
kat sini lah kami bercerita
di sini lah kami menonton televisyen
di sini lah kami berkongsi suka duka
tu pun kalau ada lahhhhhh...


selebihnya...
saya nak ada toilet..of couse lah kan
takkan rumah tak de toilet kannnn
kalau boleh nak dua
yer lah...mana tahu kang sorang sakit perut...tetiba sorang lagi sakit perut
bleh lah pegi lagi satu toilet...
kalau lebih sikit duit...nak ke semua bilik-bilik tu ada toilet...
in sya allah..kalau ada duit lebih..hehehhehe

dapur..mmmmmm
di sebabkan saya ni 'rajin' masak...
so dapur ni saya tak amik port sangat....

yang utama....
saya nak tempat tinggal saya...tak kira besar atau kecik
saya nak kami sekeluarga berteduh di situ
tak moh pecah belah
tak moh bermasam muka
bersatu padu..aman damai..sehingga ke akhir hayat

aminnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn...


No comments:

Post a Comment

eh nak komen..alahai...tak sangka ada org nak komen...terima kasih lah ye...terharu achik haaa...ada gak org nak komen...nak nangis ok...ha komen-komen...nanti achik baca dan balas ye...bak kata pantun dua kerat tu...

pecah kaca pecah gelas...sudah baca harap balas...

PEN MERAH PEN BIRU...YOU MARAH I LOVE YOU

Assalamualaikum!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...