SEMAKIN HARI SEMAKIN SAYANG

Wednesday, May 27, 2015

Renovation Part ntah berapa

Assalamualaikum


ni lar update terbaru haaaa
ada dah lah rupa rumah....

happy ada..sedih pun ada...resah ada..macam-macam perasaan
ada rumah susah..tak de rumah pun susah

orang tengok macam kita ni orang berada..
tapi bila hal family sendiri
lintang pukang keluarga
takkan kita nak cite kat orang lain kan
kecuali kawan terdekat heheeh
terima kasih BFF jadi bahu untuk saya
walaupun saya tahu..hampa semua meluattt dengan rintihan hati saya..ha ha ha





buat masa ni...kami beri laluan pada rumah ni dulu
hari tu ada kata pasal title rumah kan.
yang ni under KIV MODE dulu...adoiii
kite dulukan mana yang patut kannnnnnn

semua makan $$$



2 comments:

  1. Replies
    1. ilusi optik je tu
      rumah ni kecik je awak..........
      bukaan pun tak besar mana

      Delete

eh nak komen..alahai...tak sangka ada org nak komen...terima kasih lah ye...terharu achik haaa...ada gak org nak komen...nak nangis ok...ha komen-komen...nanti achik baca dan balas ye...bak kata pantun dua kerat tu...

pecah kaca pecah gelas...sudah baca harap balas...

PEN MERAH PEN BIRU...YOU MARAH I LOVE YOU

Assalamualaikum!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...