SEMAKIN HARI SEMAKIN SAYANG

Thursday, January 26, 2017

Hasil Tabungan Duit Oren

Assalamualaikum


actually benda ni dah beli tahun lepas
hasil tuaian saya dengan duit oren..
dapatlah hasil di bawah ni...

Rak TV Lappland - 1 unit
Meja Makan Melltorp - 2 unit
Kerusi Makan Gunde - 6 unit
Chair Pad Justina - 6 unit
Langsir - 2 pasang





Alhamdulillah..
ada sikit barang di beli untuk rumah kami....

untuk masa ni..tiada tambahan lain lagi
sbb masih mengumpul duit oren

tapi hasil tabungan kedua bakal di 'jelma'kan tak lama lagi..

yeayyyyyyyyyyyyyy

orang kata...sikit-sikit..lama-lama jadi bukit....

tak pelah susah sikit ... pantang sekarang ok nampak duit oren...
memang simpan
siap duit suami pun..kalau nampak..saya 'amik'
siap cakap ni duit 'Ibu'
DI LARANG GUNA
ha ha ha

lepas hasil tuaian pertama saya
agak beratlah untuk dapatkan balik duit oren nieH
sebabnya...banyak 'expenses' lain yang terpaksa di dahulukan
adalah kadang-kadang dah kumpul
kena guna...
tak de yang kekal kan..

tapi bila dah tenang sikit..
dapatlah kumpul balik
tunggu ye..hasil tuaian kedua..bakal di jelmakan tak lama lagiiiiii




No comments:

Post a Comment

eh nak komen..alahai...tak sangka ada org nak komen...terima kasih lah ye...terharu achik haaa...ada gak org nak komen...nak nangis ok...ha komen-komen...nanti achik baca dan balas ye...bak kata pantun dua kerat tu...

pecah kaca pecah gelas...sudah baca harap balas...

PEN MERAH PEN BIRU...YOU MARAH I LOVE YOU

Assalamualaikum!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...