SEMAKIN HARI SEMAKIN SAYANG

Wednesday, February 29, 2012

Bayi Ditampal Pelekat di Mulut dan Dililit Ketat??

Sumber:  myMetro

Nauzubillah......
Subhanallahhh...
apa nak jadi yek..

sedih ok..
semalam a.k.u nampak gambar kat facebook
perkara lebih kurang macam ni....

lepas tu yang ni plak..
dah kenapa masyarakat skrang..
Ya Allah
sedih ok...nangis a.k.u kat sini...

8 comments:

  1. eeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiii

    sakitnya hati saya.. kenapalah org zaman sekarang ni macam takde hati dan perasaan....

    ReplyDelete
    Replies
    1. cam nak sula je kan....rejam ngan batu
      kot ye pun marah kat org lain
      ape pasal budak tu plak jadi mangsa.....

      Delete
  2. klu aku mak pd budak tu mmg mampus aku kerjakan mangkuk ayun 2 ekor tu ... mmg ptt kena buang kerja klu hati bersifat binatang .... klu nk jg anak org kena buat cam anak sendri tu tanggungjawab pengsauh terhadap permata hati ibu bape....

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak baik kan buat cam tu...cuba anak sendiri..cam mana?

      Delete
  3. Xsanggup tgk video yang member2 duk share kat FB pasal ni kak, tingat anak kesian sungguh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah
      bila akak jadi ibu nieH
      anak kena gigit nyampuk pun bising..
      ni pulak buat cam nieH..
      mau kena hempok org tu ngan akak

      Delete
  4. tgk video kat fb kak. kesian sgt...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kannnn Waty..
      naper lah zalim sangat org ni

      Delete

eh nak komen..alahai...tak sangka ada org nak komen...terima kasih lah ye...terharu achik haaa...ada gak org nak komen...nak nangis ok...ha komen-komen...nanti achik baca dan balas ye...bak kata pantun dua kerat tu...

pecah kaca pecah gelas...sudah baca harap balas...

PEN MERAH PEN BIRU...YOU MARAH I LOVE YOU

Assalamualaikum!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...