SEMAKIN HARI SEMAKIN SAYANG

Saturday, February 25, 2012

Gambar di Sekitar Majlis Perkahwinan Ana Raffali dan Naim

Assalamualaikum...

akhirnya..debaran sudah pun berlalu.....
mmmmmmm.........
majlis perkahwinan yang sangat simple tapi menarik......

Tahniah Ana Raffali dan Naim
moga hubungan kekal sehingga ke akhir hayat!!

I'm sharing a few pictures sekitar majlis perkahwinan Ana Raffali...








cuba captured gambar sendiri..sib baik jadi

tak sah tak bergambar dengan Abby Abadi kan

a few of our big family - erk awat perot a.k.u cam org mengandong ...mmmmmm

Adik beradik Ana yang mengiringi pengantin 


sweet couple Ana & Naim


dan pastinya tak sah......
kalau tak de gambar a.k.u yang extra gedik......

Thanks Ana
she's very nice....
masa a.k.u approached untuk bergambar...
she's nicely accepted ...
hati bunga-bunga walaupun masa tu En Suami dah masuk keta
sanggup ku panggil semata-mata nak berlaga pipi dengan Ana Raffali ok...

terima kasih En Suami yang sudi melayan karenah isterimu yang gedik santai ini...

to Ana......and Naim
semoga kekal berpanjangan dan bahagia sehingga ke akhir hayat......



12 comments:

  1. piwwiitt ~
    ehhh TV3 dtg ekk??nk jOin masuk skali x??hahaha..
    best la kan....
    ade 1 pic tu mksu memg nmpak cm mngandung kan??hehe..
    byk ni je ke pic??

    ReplyDelete
  2. wah wah kelasss ko jah...
    lately bergambar ngan artis yo la sana sini ek ahaha :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. ala Retna
      ngan sedara2 boleh lah
      kalau artis lain..
      hehehhe...tgk dari kejauhan jeeeee

      Delete
  3. Replies
    1. ha ha ha...ko nak laga pipi ngan Aaron je kan

      Delete
  4. err... ade kena mengena ngan ana raffali ke? cantik dia pakai tudung. abby pon makin cantik. eh akak pregnant x btau pon!!! hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan...comei je dia..........

      eh jap..mana ada mengandong..tapi cam perot mengandong kan..isk....

      Delete
  5. comel ana ni
    da pakai tudung lagii comel
    ooo sedara ana rafali ek???
    kem salam..minat sgt kt dia

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaaLLahhh
      kalau akak jompa lagik..ha ha ha....

      artis kannn
      kite ni ape lahhhh huhuhu

      Delete
  6. wah ana rafali ni pun sedara akak jugak ker?? ramainya sedara dia artis... sape lagi? sape lagi? hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ha ha....tak ramai pun..tu jelah..
      tapi tak tahulah tiba2 ada 'artis' baru muncul kannn

      Delete

eh nak komen..alahai...tak sangka ada org nak komen...terima kasih lah ye...terharu achik haaa...ada gak org nak komen...nak nangis ok...ha komen-komen...nanti achik baca dan balas ye...bak kata pantun dua kerat tu...

pecah kaca pecah gelas...sudah baca harap balas...

PEN MERAH PEN BIRU...YOU MARAH I LOVE YOU

Assalamualaikum!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...