SEMAKIN HARI SEMAKIN SAYANG

Friday, March 23, 2012

Fahim Birthday Party at KFC: Siapa Saya?

Assalamualaikum

Banyak sungguh gambar
tapi masalahnya...
gambar acik Paim ni sume tak friendly camera langsong..
huh..tak cam Alieyah...kan kan kan Kak Long

so saper the birthday boy?
ye Fahim Alif
siapa Fahim Alif?

budak perempuan di bawah ini kah?
huhuhu
pastinya bukannnnn..........
itu Kak Long....
tapi cam ne dia plak boleh posing kat kek? huhuhu




Orang yang di bawah ini kah?

ye... tu lah dia...Fahim Alif
tapi bukan yang cam bapak budak tu
tu babah Fahim
Fahim yang comei kudut tu
ha ha ha.....

ni lah saya...dengan Babah saya...



yang ni pulak
ngan ibu saya yang cam anak "iepen"
comei kan ibu saya?
(masok bakol angkat sendirik lagik)

tapi awat Fahim tunduk plak tu....
mmmmm




dan taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

ini lah saya..Fahim Alif.....
I'm 3 years old now!!
Encem tak saya?





nanti saya sambung lagi ye
ibu saya dah penat menaip!!


2 comments:

  1. nie kat KFC Wangsa Maju kan, kak??

    tempat sama buat bday Kira yang setahun dulu :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeszaaaaaaaaaaaaaa........sama ngan kak long dia....huhuhu...

      Delete

eh nak komen..alahai...tak sangka ada org nak komen...terima kasih lah ye...terharu achik haaa...ada gak org nak komen...nak nangis ok...ha komen-komen...nanti achik baca dan balas ye...bak kata pantun dua kerat tu...

pecah kaca pecah gelas...sudah baca harap balas...

PEN MERAH PEN BIRU...YOU MARAH I LOVE YOU

Assalamualaikum!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...