SEMAKIN HARI SEMAKIN SAYANG

Monday, December 10, 2012

Fizo Omar..My 'Boyfriend'

Assalamualaikum



sangatlah derrrrrrrrrrrrr statement kan
ntahlah a.k.u tak nampak mana handsomenya Fizo neiH
tapi ada lah tu kannnn
kalau tak takkan ramai yang minat kat dia..
dan booth dia lah paling ramai umat..selain Farah Fauzana dan Fourteen tuuuu
bila kite tgk booth dia kosong
faham-faham jelah..sah Fizo Omar tak de kat situ...
karang kalau dia ada....penohhhhhhhhhhhh balik...
sbb ramai giler nak salam dengan amik gambar....

selain dia jual baju, seluar, kasot preloved milik dia sendiri..
dia pun ada jual buku 'Air Tangan Fizo Omar'
waaaaaaaaaaa
pandai masak ok

bertuah siapa jadi bini dia..huhuhu







6 comments:

  1. akak! ni boipren kite tau! hahahha

    ReplyDelete
  2. eh kite kureng suke dia ni
    sbb jambu no muka nye
    kite suke lelaki hitam
    hahahaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahhh incik suami..take note..suka lelaki hitam ye..huhuhu

      Delete
  3. hehehe muke jambu ckp pon lembutt je kan

    ReplyDelete

eh nak komen..alahai...tak sangka ada org nak komen...terima kasih lah ye...terharu achik haaa...ada gak org nak komen...nak nangis ok...ha komen-komen...nanti achik baca dan balas ye...bak kata pantun dua kerat tu...

pecah kaca pecah gelas...sudah baca harap balas...

PEN MERAH PEN BIRU...YOU MARAH I LOVE YOU

Assalamualaikum!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...