SEMAKIN HARI SEMAKIN SAYANG

Sunday, November 23, 2014

30DBC - Day 24 - Perkara pertama yang saya lakukan bila masuk pejabat?

Assalamualaikum


Masuk pejabat ye..

mmm...pertama..saya sekarang memang amalkan ape yang Dato Dr Fadzilah Kamsah ajar
sebelum masuk office...bagi salam....pastu senyum...
saya cubalah istiqomah buat benda nie...
bukan kat office .. kat mana-mana pintu lah kalau nak masuk...
sebab setiap pintu tu kan ada malaikat dan juga syaitan yang berkeliaran :)

selepas tu...saya terus letak barang-barang saya...
dan perkara pertama yang saya buat...
saya akan gapai kunci-kunci pintu bilik boss-boss saya..
bukak pintu dia orang..kemas segala...ON PC...

lepas tu barulah saya buat kat tempat saya
so sambil-sambil mengadap PC
saya akan breakfast dulu...
ada sejam kot sebelum waktu official saya bekerja..
so sempatlah layan-layan FB..layan HayDay..layan Blog...layan Movie...

kalau sebelum ni...lepas je bukak pintu kemas bilik boss-boss saya..
saya akan ke Gym
tapi lepas injured ari tu...OFF sekejap...

so skrang dah skip lah GYM jap...

itu je kot....

baiklah..jom mulakan keje....yok yok...


No comments:

Post a Comment

eh nak komen..alahai...tak sangka ada org nak komen...terima kasih lah ye...terharu achik haaa...ada gak org nak komen...nak nangis ok...ha komen-komen...nanti achik baca dan balas ye...bak kata pantun dua kerat tu...

pecah kaca pecah gelas...sudah baca harap balas...

PEN MERAH PEN BIRU...YOU MARAH I LOVE YOU

Assalamualaikum!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...