SEMAKIN HARI SEMAKIN SAYANG

Monday, November 24, 2014

30DBC - Day 25 - Pukul berapa saya keluar dari rumah untuk ke pejabat?

Assalamualaikum




paling lewat 6.30 pagi...






paling lewat ye...
sebelum ni kul 6.00 pagi lagi...
lagi awal kannnn....

kalau selepas 6.30 pagi saya masih berlenggang kangkung di rumah
sekianlah jawapan dia..
memang bertenggeklah saya di atas jalan...

kenapa 6.30 pagi?
sebab saya kena sampai sekolah Alieyah sebelum 7.30 pagi
so kena adjust lah timing
antara rumah ke sekolah Fahim dan Alieyah...
di sebabkan sekolah Alieyah sekangkang kera dari opis..
jadinya waktu office tidaklah termasuk dalam waktu 'berkejar-kejaran'
dah confirmed-confirmed saya akan masuk awal :)

tapi hari ni best
sbb budak-budak dah cuti sekolah
yeayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
jalan lengang
tak payah dah kuar rumah 6.30pagi
boleh tidur lama sikit..ha ha ha

terukkan ibu NFA dan MFA

hehehe




No comments:

Post a Comment

eh nak komen..alahai...tak sangka ada org nak komen...terima kasih lah ye...terharu achik haaa...ada gak org nak komen...nak nangis ok...ha komen-komen...nanti achik baca dan balas ye...bak kata pantun dua kerat tu...

pecah kaca pecah gelas...sudah baca harap balas...

PEN MERAH PEN BIRU...YOU MARAH I LOVE YOU

Assalamualaikum!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...