SEMAKIN HARI SEMAKIN SAYANG

Tuesday, November 15, 2011

Shahredza Minhat senyum kat......

Assalamualaikum

ari tu a.k.u ada pernah cite pasai Sharedza Minhat
kenai tak dia?
erk tak kenai lagi?
ni haa dia



alaaa...
yang berlakon dalam Pisau Cukur tuuuuuu
dalam gambar tu dia pakai baju biru
yang lagi dua jejaka tu..
sah kenai kan.....Eizlan Yusof dan Aaron Aziz





tapi motifnya bukan ape..

semalam dia senyum kat a.k.u
ha ha ha...

tu je..
dah sambung keje....




 

6 comments:

  1. untunglaaaa artis senyum kat dia. ekekekeke

    ReplyDelete
  2. @Asyikin

    senyum je
    tapi dah suami org kan..ha ha ha

    ReplyDelete
  3. adoilah... demam dah akak aku nih...
    kata seopis... haruslah terserempak hari2 ek hahaha :D

    ReplyDelete
  4. auww... syok kejap..
    dah..dah.. keje!!!
    hehehhe

    ReplyDelete
  5. @Erin-Ibu Marsya Qistina Marissa Qaisara

    ha ha ha
    tak de benda nak cite lah erin
    tu yang main ikot suka je...ha ha ha

    ReplyDelete
  6. @watyz

    tu baru senyum waty..
    kalau amik gambar..erk

    ReplyDelete

eh nak komen..alahai...tak sangka ada org nak komen...terima kasih lah ye...terharu achik haaa...ada gak org nak komen...nak nangis ok...ha komen-komen...nanti achik baca dan balas ye...bak kata pantun dua kerat tu...

pecah kaca pecah gelas...sudah baca harap balas...

PEN MERAH PEN BIRU...YOU MARAH I LOVE YOU

Assalamualaikum!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...