SEMAKIN HARI SEMAKIN SAYANG

Thursday, October 8, 2015

Super Heroes at Sunway Putra Mall

Assalamualaikum







sebelum ni ada up gambar ayaq kopi yang so so lah..pastu tak panaihhhh
aiyoooooooo......tak da kick sungguh..harap mahal je lahhhhh......

tapi sekali sekala ok lah...selalu..nan hadoOoOOooO.....
dan paling tak best tempat nieH....main dishes will be served at 5pm
haaaaaaaaaaaa mampu ko tunggu??? dah lapaq kebuluq orang kata lah
nak tunggu kul 5 baru ada makanan...tapi
'special occassion' punya pasal...dan orang belanja....saya redha..hehehehhe
sementara tunggu kul 5...kami orderlah ayaq dulu...untuk chop tempat
ya lar.....kami tgk dah ramai orang dok tenggek depan restaurant nieH...sbb nak tunggu kul 5 kan
baik kami order air siap-siap..kul 5 sat gi beratuq depan kaunter...





tempat dia tak da lah besar mana
actually kedai ni combine dengan Super Heroes Butique....so kedai dia kat corner yang kecik..
tempat makan pulak dekat walkaway mall tu..berdepan butique dia....




si Fahim gigih nak tiup air ni
motif ape pun tak tahu...
tapi tak minum lahhh ayaq tuuuuu

pastu nak amiklah gambar dia sbb baju Superman kannn
sama dengan ayaq Superman..
aihhhhh susahhhhh....gatai pungkoq budak sorang nieH





ni lar satu-satunya gambar yang senonoh tapi muka gedikssss sangat yang boleh a.k.u captured...
tu pun dia masih gatai-gatai nak tiup ayaq kopi tu....

si Yaya..mmmmmmmm..ni sorang lagi..susah benor nak suh dia senyum skarang
ape yang susah pun tak tahu..
suka sangat skarang amik gambar dia ketap bibiq.....adoilahhh

tapi ayaq Yaya sedappp...dia punya Oreo Milkshake.....Babah order Greentea menda ntah..mula-mula nak order tu saya repeat banyakkkk kali kata ni Green Tea....dia kata ok ok...tapi bila sampai...dia suh kita pulak habiskan.....ingat sedap ka Green Tea tu? aiyooooo tapi mahei punya pasal..saya telan jugaKkKKKk...





Makanan yang kami order
4 macam lah...sbb kami empat orang...
overall sedap..cumaaaa..awat roti kami keraiHhhHHHhh..adoiiiii
slack lagi di situ ...



Ni Fahim punya...
tapi Fahim makan wafflenya saja.....
anak saya sorang ni....suka makan nasi..
benda-benda macam ni dia tak amik port sangat
tapi kesianlah..orang lain makan dia tak makan
jadi orderlah waffle ni....tapi dah asingkan awal-awal ice-cream dia
depa bagi sos coklat dan strawberry kot.....
aiskrim sedap!!




Babah punya pun OK..sedap....
tak payah cerita apa lah kan..ni cuma Roti letak sausage... :)



Yaya....dia macam Hawaiian Pizza...sbb ada chicken dengan pineapple....
boleh lah tahan sedap...




overall...
saya bagi

Service:  5/10 sbb lambat serve/sampai
Food:  6/10 sbb food sampai tak panas/suam pun tak kecuali fries
Location:  5/10 sbb not so friendly...kedai nun kat sana..tempat duduk nun kat sini...meja pun kecik jaaaa...tak sesuai dengan pinggan dia/kayu yang diletak untuk served roti tu...
Harga:  6/10 sbb mahal tak sepadan dengan service

Overall: 5.5/10

boleh di improve lagi kot nooooo.....
bagi saya..untuk datang lagi..saya fikir banyakKkKK kali
but just for this occasion...acceptable :)

tapi yang ni best..
Location: Opis
Service: tip top
Food: Excellent
Overall: Superb!!

Thanks to the mastermind....
PRIME lah...urgentlah..orang nak jumpa lah ye
rupa-rupanya nak buat surprise birthday celebration in advance untuk saya
saya terharu
thanks so much JL, NMI and MA
love you all very much...
saya memang terkejot....sbb never the ever berhadapan benda ni
tapi bukan maksod saya kawan-kawan saya tak ingat pasal birthday saya..
cuma belom pernah lah ada cutting cake bagai......

thanks again friendssss...
ada orang suh saya buat wish
saya kata dekat boss saya...'SAYA WISH DAPAT PRIME 5.0 THIS YEAR'
Boss saya jawab "BOLEH...5.5 PUN BOLEH"
amboi bosssss.....cakap boleh lah kan..
but I knew...dia pun melawak jugak..
takkan mungkin dapat 5.0 kannnnn
jgn mimpi...

ok lah..that's all about my birthday
thanks so much for those yang wished saya di FB, di Whatsapp, saya hargainya sangat-sangat
even my ex boss pun ingat my birthday...wonderful...
saya berharap dengan anjakan seusia lagi ke angka baru akan memberikan saya lebih masa untuk menuju jalan yang benar..aaminnnnnnnnnnnnnnn.......

saya juga doakan kawan-kawan sentiasa diberikan rezeki yang melimpah ruah...dipanjangkan umur....dan sentiasa bahagia bersama keluarga tersayang....moga kita semua akan sama-sama menuju Jannah..aamiinnnnnnn



No comments:

Post a Comment

eh nak komen..alahai...tak sangka ada org nak komen...terima kasih lah ye...terharu achik haaa...ada gak org nak komen...nak nangis ok...ha komen-komen...nanti achik baca dan balas ye...bak kata pantun dua kerat tu...

pecah kaca pecah gelas...sudah baca harap balas...

PEN MERAH PEN BIRU...YOU MARAH I LOVE YOU

Assalamualaikum!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...